کد خبر: 682281
تاریخ انتشار :

بیرانوند در مرکز شایعات و حواشی (زنده)

علیرضا بیرانوند با فسخ قراردادش با پرسپولیس در اولین ساعت روز دوشنبه فوتبال ایران را در آستانه یک شوک بزرگ قرار داده است.

بیرانوند در مرکز شایعات و حواشی (زنده)
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، از ساعات اولیه بامداد امروز خبرهایی ضدونقیض در خصوص احتمال فسخ یک طرفه قرارداد علیرضا بیرانوند با باشگاه پرسپولیس توسط دروازه‌بان شماره یک تیم ملی به گوش می‌رسید تا اینکه اینکه این خبر با پوشش اختصاصی خبرنگار ورزش سه در محل سازمان لیگ رنگ و بوی واقعیت گرفت.

بلافاصله پس از این موضوع، شایعات بسیار جدی مبنی بر احتمال پیوستن علیرضا بیرانوند به باشگاه استقلال شنیده می‌شد و در همین رابطه بازتاب خبر اختصاصی ورزش سه در شبکه‌های تلویزیونی نیز ادامه پیدا کرد تا برنامه‌های صبحگاهی تلویزیون با پوشش این خبر، به بررسی احتمالات در خصوص آینده گلر تیم ملی بپردازند.

بلافاصله بعد از انتشار این خبر، هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اقدام به تشکیل یک جلسه فوری داد و یحیی گل‌محمدی، سرمربی ناراضی پرسپولیس از شرایط نقل و انتقالاتی باشگاه و همچنین شروع نشدن تمرینات، نیز در این جلسه حاضر شده است.

ورزش سه به عنوان پوشش‌دهنده اصلی فعل و انفعالات مربوط به علیرضا بیرانوند، شما را در جریان آخرین اتفاقات و حواشی مربوط به ماجرای فسخ قرارداد بیرانوند با پرسپولیس، احتمال حضور این بازیکن در استقلال و سایر اتفاقات محتمل قرار خواهد داد. در ادامه با پوشش لحظه به لحظه دوشنبه داغ فوتبال ایران همراه باشید؛

 پوشش زنده خبری

12 تیر 1402 ساعت 16:59

استقلال دقایقی پیش علی امیری، معاون باشگاه و حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی، با دو خودروی مختلف از باشگاه استقلال خارج شدند. این دو نفر در شرایطی بی‌اعتنا به افراد حاضر در اطراف باشگاه، این محل را ترک کردند که خبرنگاران و هواداران از در و دیوار باشگاه خود را به داخل محوطه پارکینگ رسانده بودند و می‌خواستند چیزی از زبان یکی از آنها بشوند. با این شرایط مشخص شد فعلا هیچ خبر تازه‌ای در باشگاه استقلال رخ نخواهد داد‌.

12 تیر 1402 ساعت 15:45

پرسپولیس واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس درباره ماجرای بیرانوند: از دیگر موضوعات مطرح شده در نشست امروز هیئت مدیره، موضوع فسخ قرارداد از سوی علیرضا بیرانوند و احتمال اغوای وی توسط یکی از باشگاه‌های حاضر در لیگ‌برتر بود. براساس مصوبه هیئت مدیره مقرر شد باشگاه پرسپولیس موضوع را در مراجع حقوقی و انضباطی از جهت تلاش برای اغوای بازیکن تحت قرارداد توسط باشگاه رقیب و همچنین بازگشت بازیکن و ادامه قرارداد با توجه به پرداخت تا ۹۰ درصد و همچنین مقررات ناظر بر نقل و انتقالات فوتبال ایران تحت پیگیری قرار بدهد.

12 تیر 1402 ساعت 15:04

سایت‌های خبری بیشتری درباره توافق استقلال و بیرانوند خبر دادند، البته با این پیش‌شرط که استقلال باید امروز مبلغ سنگینی را به عنوان پیش پرداخت به گلر پرسپولیسی‌ها پرداخت کند. قرارداد بیرانوند با پرسپولیس، سقف قرارداد این باشگاه، در حدود ۱۵ میلیارد تومان بوده و حالا بحث از اعدادی مثل ۱۰۰ میلیارد تومان است که اگر این اعداد واقعیت داشته باشد، تغییر لباس چندان هم عجیب و غریب نیست.

12 تیر 1402 ساعت 14:53

تعداد زیادی از خبرنگاران و همچنین هواداران تیم فوتبال استقلال در مقابل این باشگاه حاضر شده‌اند و همچنین حضور تعداد زیادی اتومبیل در اطراف این باشگاه باعث ایجاد ترافیک شده است. همه منتظر تصمیم نهایی بیرانوند و حضور احتمالی او در محل باشگاه استقلال هستند‌.

12 تیر 1402 ساعت 14:46

علی امیری، معاون ورزشی باشگاه استقلال، نیز در حالی که با تلفن همراه خود صحبت می‌کرد، بدون گفت‌وگو با رسانه‌ها وارد باشگاه استقلال شد.

12 تیر 1402 ساعت 14:45

حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، دقایقی قبل با اتومبیل شخصی خود وارد پارکینگ باشگاه استقلال شد. کریمی پیش از ورود به باشگاه پاسخ هیچکدام از خبرنگاران و هواداران حاضر در مقابل باشگاه استقلال را نداد.

12 تیر 1402 ساعت 14:26

ایسنا: یک هوادار متمول استقلالی که رابطه خوبی هم با بیرانوند دارد، از هفته‌ها قبل پیشنهاد پیوستن این دروازه‌بان به استقلال را مطرح کرد و حتی دیشب (یکشنبه) هم جلسه‌ای با بیرانوند برگزار کرده تا خیال او را درباره نحوه پرداخت پیشنهاد مالی استقلال راحت کند.

12 تیر 1402 ساعت 14:25

جمع کثیری از هواداران پرسپولیس هم‌اکنون در مقابل ساختمان این باشگاه تجمع کرده‌اند و در اوج استرس، مشغول گمانه‌زنی و دنبال‌کردن اخبار و حواشی از نزدیک هستند. آنها انتظار دارند درویش بیرانوند برای امضای قرارداد تازه در ساعات اولیه عصر امروز مجاب کند.

12 تیر 1402 ساعت 14:09

ظرف غذایی که در خروج درویش از جلسه هیئت مدیره پرسپولیس در کنار پای او قرار دارد، مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

12 تیر 1402 ساعت 14:08

بحث‌هایی درباره ورود وزارت ورزش به موضوع انتقال احتمالی بیرانوند به استقلال نیز بر سر زبان‌ها افتاده است. این موضوع نیز ممکن است یک ترفند برای ممانعت از این انتقال پر سر و صدا باشد؛ چیزی که قبلا در فوتبال ایران اتفاق افتاده و مسبوق به سابقه است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها