کد خبر: 685213
تاریخ انتشار :

اوج بدشانسی جهانبخش: سی و مقابل سوپر گل

درخشش دروازه‌بان سی تا رد مانع از ثبت نخستین گل فصل ستاره ایرانی فاینورد شد.

اوج بدشانسی جهانبخش: سی و مقابل سوپر گل
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال فاینورد در حالی که برخلاف مسابقه اخیرش در سوپر جام، علیرضا جهانبخش را در ترکیب ابتدایی نداشت و جزو نفرات ذخیره می‌دید، از ساعت ۱۶ امروز (به وقت ایران) در چارچوب دیدارهای هفته اول لیگ اردیویسه هلند در ورزشگاه د کویپ روتردام مقابل سیتارد قرار گرفت.

فاینورد در دقیقه ۲۵ مدافع راست خود را بخاطر اخراج مستقیم از دست داد و ۱۰ نفره شد و به همین دلیل نتوانست در گلزنی مقابل سیتارد موفق باشد تا اینکه پس از ورود علیرضا جهانبخش به زمین در دقیقه ۷۶ شکل این تیم هجومی‌تر شد و شانس گلزنی بیشتری به دست آورد.

ستاره ایرانی فاینورد که انگیزه زیادی پس از حضور تعویضی مقابل سیتارد و گلزنی در تولدش داشت، پس از نفوذهای خطرناک از سمت راست زمین و ایجاد موقعیت برای تیمش، در وقت‌های تلف شده نزدیک بود گلزنی کند که این اتفاق نیفتاد.

جهانبخش در دقیقه ۴+۹۰ با یک شوت محکم قصد داشت دروازه سیتارد را باز کند که گلر این تیم با واکنش استثنایی توپ را از زیر طاق بیرون کشید و راهی کرنر کرد تا گل تماشایی و سه امتیازی ستاره ایرانی فاینورد در هفته اول لیگ هلند به ثمر نرسد.

جهانبخش در دقیقه ۷+۹۰ هم یک ارسال تماشایی به محوطه جریمه سیتارد فرستاد و قصد داشت هم‌تیمی‌هایش را در موقعیت گلزنی قرار بدهد که مدافع حریف به خوبی توپ را دفع کرد تا این بازی با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کند و قهرمانی فصل گذشته لیگ اردیویسه هلند شروع نه چندان خوبی در این دیدار خانگی داشته باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها