کد خبر: 685615
تاریخ انتشار :

شایعات: تنها ماندم!

امروز تو بازار نقل و انتقالات چه خبره کدوم باشگاه دنبال کدوم بازی کنه؟

شایعات: تنها ماندم!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، کمتر از سه هفته به پایان بازار نقل و انتقالات تابستونی باقی مونده و باشگاه‌ها آخرین تلاش‌هاشونو برای به خدمت گرفتن بازیکن جدید انجام می‌دن. با توجه به اینکه لیگ برتر و لیگ فرانسه شروع شده و بقیه لیگ‌‌ها هم از هفته آینده شروع می‌شن، مربیا با شناخت بیشتر از نقاط ضعف تیم‌هاشون، برای آخرین بار وارد بازار می‌شن تا بازیکن جدید بخرن.

برای اینکه از آخرین شایعات بازار پر تب و تاب تابستانی فوتبال اروپا مطلع بشوید، ورزش سه را دنبال کنید:

 پوشش زنده خبری

26 مرداد 1402 ساعت 11:16

ببینین یونایتدها چقدر شلن که لیورپول داره بازیکن‌شون رو هایجک می‌کنه؛ لیورپول که دو تا بازیکنی که می‌خواست رو چلسی وسط راه پیچوند. الان لیورپول رفته سراغ سفیان امرابط و احتمالا تو چند روز آینده کار تموم بشه. البته اگه باز سر و کله چلسی با یه پیشنهاد عجیب و غریب پیدا نشه.

26 مرداد 1402 ساعت 11:14

نیکولو زانیولو که داره قرضی از گالاتاسرای می‌ره استون ویلا، امروز آخرین مرحله تست پزشکی رو پشت سر می‌ذاره و اگه دست بجنبونن دو تا باشگاه، شاید به بازی بعدی ویلا برسه.

26 مرداد 1402 ساعت 10:37

یاسین بونو هم دیشب آخرین بازی‌شو واسه سویا انجام داد و بعد بازی ساک‌شو جمع کرد و داره می‌ره سمت ریاض که قراردادشو با الهلال نهایی کنه. بایرن هم شبیه این پسرایی شده که دست رو هر دختری می‌ذارن، طرف دو روز بعد ازدواج می‌کنه. هر دروازه‌بانی گفتن گزینه بایرنه، سریع باشگاه جدید پیدا کرد!

26 مرداد 1402 ساعت 10:35

این حکیم زیاش بنده خدا هم تو بد وضعیتی گرفتار شده. چلسی نمی‌خوادش، تو تست پزشکی النصر و گالاتاسرای هم رد شد. عمرا تو این پنجره نقل و انتقالات باشگاه دیگه‌ای بهش پیشنهاد بده.

26 مرداد 1402 ساعت 10:32

سلام به همگی؛ امیدوارم آخر هفته خوبی داشته باشید. تو بازار نقل و انتقالات که فعلا انتقال بزرگی به نظر نمی‌رسه تو راه باشه. مکه اینکه باز باشگاه‌های عربستانی آستین بالا بزنن.‌ بریم ببینیم چی پیش میاد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها