کد خبر: 686372
تاریخ انتشار :

لحظه به لحظه با انتقال بزرگ سال فوتبال ایران

انتقال سردار آزمون به تیم آ.اس رم نهائی شده و شاید آنها عکس‌های خود را برای انتشار نیز گرفته باشند.

لحظه به لحظه با انتقال بزرگ سال فوتبال ایران
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش ورزش سه، سردار آزمون در نهایت مهم‌ترین نقل و انتقال تابستانی فوتبال ایران را به خود اختصاص داد. این مهاجم تراز اول فوتبال ایران که یک سال و نیم در بایرلورکوزن حضور داشته و با وجود همه دشواری‌ها فصل نسبتا موفقی را در میان شاگردان ژابی آلونسو سپری کرده بود، با وجود مصدومیت رو به بهبودی‌ خود به پایتخت ایتالیا خواهد رفت.

این انتقال نهایی شده و سردار نیز در گفتگویش با ورزش سه به صورت اختصاصی آن را تایید کرده است؛ اتفاقی که پس از مکالمه تصویری ستاره خط حمله تیم ملی در تابستان دو فصل پیش در نهایت نهایی شد تا رم تبدیل به یکی از موردتوجه‌ترین تیم‌های هواداران ایرانی در فصل آینده بدل بشود. آنها ژوزه مورینیو مشهور پرتغالی را به عنوان سرمربی بالای سر دارند و یقینا از همین حالا تماشای بازی‌های آنها با حضور سردار یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های طرفداران فوتبال در ایران خواهد بود.

اما سردار چگونه به رم رفت؟ در حالی که در روزهای گذشته صحبت از حضور وی در میلان مطرح بود، رمی‌ها در یک یورش ناگهانی با بایرلورکوزن به توافق رسیده و این مهاجم ایرانی را جمع نفرات خود اضافه کردند.‌ آزمون در دیدار رو در روی بایرلورکوزن و رم در نیمه نهایی لیگ اروپا درخشش فوق‌العاده‌ای داشت و با کمی خوش شانسی می‌توانست دروازه تیم فعلی‌اش را باز کند؛ این نمایش احتمالا صحه‌ای بر نظر اولیه‌ای مورینیو قلمداد شده که در کل تابستان به دنبال مهره‌های بهتر برای تقویت تیمش می‌گشت.

در این پست به صورت لحظه به لحظه اخبار و شایعات مربوط به انتقال آزمون را بررسی می‌کنیم:

پوشش زنده خبری

02 شهریور 1402 ساعت 14:46

رودی فولر، مدیر سابق باشگاه بایرلورکوزن که سردار در زمان حضور او به بایر پیوست، دوره‌ای طولانی از درخشش در آ.اس رم دارد و یکی از مهم‌ترین چهره‌های تاریخ این باشگاه به شمار می‌آید. احتمالا رمی‌ها نظر مدیر فنی فعلی تیم ملی آلمان را درباره سردار آزمون پرسیده‌اند.

02 شهریور 1402 ساعت 14:45

سردار آزمون پیش از ترک ایران در گفتگویی اختصاصی با آنتن شرکت کرد و به سوالات سردبیر ورزش سه پاسخ داد.‌ او در آن مصاحبه گفته بود اگر الهلال به سراغش بیاید، آن پیشنهاد را رد نخواهد کرد. البته تیمی معتبرتر از الهلال سراغ سردار آمد و او به پایتخت ایتالیا نقل مکان کرد که ستاره‌های بزرگی در آن توپ زده‌اند.

02 شهریور 1402 ساعت 14:43

گزارش بخش ورزشی اسپورت مدیاست درباره آزمون: سردار از نظر بدنی مهاجمی است که ۱۸۶ سانتی متر و ۸۰ کیلوگرم وزن دارد و با وجود اینکه به صورت طبیعی راست پا است اما از نظر فنی با هر دو پا خوب است. او در سال‌‌های اخیر مصدومیت‌های زیادی داشته اما برای تداوم تلاش می‌کند و ویژگی‌های فنی‌اش مشهود است. بهترین فصل او در ۲۰۲۰-۲۰۲۱ بود که در ۲۹ بازی برای زنیت سن‌پطرزبورگ ۱۹ گل به ثمر رساند. بیلد نوشته میلان هم روی او نظر دارد اما آنها در نهایت این انتقال را تمام نکرد. فرصت جالوروسی برای سردار وسوسه برانگیز است. او یک زوج عالی برای پائولو دیبالا و یک ذخیره عالی برای آندره‌آ بلوتی خواهد بود.

02 شهریور 1402 ساعت 14:25

توییت جانلوکا دی ماتزیو، دیگر بلاگر نقل و انتقالات فوتبال جهان. او نوشته است مهاجم جدید رم به شکل غیرمنتظره‌ای سردار آزمون از بایرلورکوزن است.

02 شهریور 1402 ساعت 14:25

به نوشته سایت گل، مورینیو از تابستان ۲۰۲۱ سردار را برای رم می‌خواست اما باشگاه زنیت برای این انتقال ۱۸ میلیون یورو درخواست کرده بود؛ موضوعی که باعث شد این انتقال به ثمر ننشیند. نکته‌ای که گل به آن اشاره کرده، حضور سردار در جام ملت‌های آسیا است؛ همان مسئله‌ای که باعث شد انتقال مهدی طارمی به اینتر به حاشیه برود.

02 شهریور 1402 ساعت 14:24

آزمون در مسابقه بایرلورکوزن و لایپزیش در تقابل با گواردیول، مدافع کروات سابق لایپزیش که به منچسترسیتی پیوسته است. این دو چهره فوتبال آلمان، بوندسلیگا را به مقاصد مختلف ترک کردند.

02 شهریور 1402 ساعت 14:22

روزنامه کوریره دلو اسپورت، چاپ رم، با انتشار گزارشی درباره سردار آزمون کمی در این باره منفی‌بافی کرده است. اشاره آنها به مصدومیت‌های آزمون و ناآمادگی بدنی او در ابتدای فصل است. همچنین مقاله مجزایی درباره علاقه شخصی مورینیو به آزمون منتشر شده که در آن به در آغوش گرفتن آزمون از سوی سرمربی مشهور پرتغالی در دقیقه ۷۲ بازی رفت نیمه نهایی لیگ اروپا اشاره شده است.

02 شهریور 1402 ساعت 14:16

سردار با کیت جدید بایرلورکوزن در عکس‌های ابتدای فصل. او باید این کار را با پیراهن تیم تازه‌اش، رم نیز انجام بدهد و پیراهن مشکی و قرمز بایر را به بایگانی کیت‌هایی ببرد که تا به حال در دوران حرفه‌ای به تن کرده است؛ مسیری که از سپاهان آغاز شده و تا امروز به رم ختم شده است.

02 شهریور 1402 ساعت 14:16

دومین پست برای سردار آزمون در یک روز از سوی فابریتزیو رومانو که به نوشتن اخبار صحیح از بازار نقل و انتقالات مشهور است.

02 شهریور 1402 ساعت 14:15

به نوشته کالچو مرکاتو، مبلغ خرید سردار آزمون از تیم بایرلورکوزن هشت میلیون دلار است. بازیکن با باشگاه به توافق رسیده و کار دو باشگاه نیز در حال اتمام است. البته ممکن است رم روملو لوکاکو را نیز در پایان فصل به نفرات خود اضافه کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها