کد خبر: 686530
تاریخ انتشار :

رقیب جدید جهانبخش هم‌تیمی سابق محرمی

رقیب جدید علیرضا جهانبخش وین گر ایرانی فان یو رد پیش از این همبازی صادق محرمی در دی نا مو زاگرب بوده است.

رقیب جدید جهانبخش هم‌تیمی سابق محرمی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش"ورزش سه" لوکا ایوانوسک رسما به فاینورد پیوست. این خبری بود که روز جمعه در کانال‌های خبری باشگاه اعلام شد. وینگر چپی که از دینامو زاگرب می‌آید و تا اواسط سال 2028 قرارداد امضا می‌کند. 

گفته می‌شود انتقال ایوانوسک با 805 میلیون یورو بدون احتساب پاداش‌ها خواهد بود. با توجه به حضور این بازیکن به نظر می‌رسد پروژه فروش یکی از بازیکنان در بخش تهاجمی بار دیگر در فاینورد آغاز شود. این بازیکن کروات تازه وارد باید در فاینورد با ایگور پیکسائو، علیرضا جهانبخش و ژاویرو دیلروسون رقابت کند. 

ایوانوسک از اینکه به فاینورد پیوسته ابراز خوشحالی می‌کند: "یک قدم بزرگ برای من است. مدت زمانی طول کشید اما مهم اینست که اکنون اینجا هستم. باشگاه و هواداران این احساس را به من دادند که واقعا می‌خواهند من به اینجا بیایم. امیدوارم با گل و پاس گل پاسخ محبتشان را بدهند. چالش‌های بزرگی پیش روی ما هستند که من مشتاقانه انتظارشان را می‌کشیدم." آرنه اشلوت سرمربی تیم از این انتقال راضی است: "این بازیکنی است که در سمت چپ بازی می‌کند و می‌تواند در پست 10 نیز بازی کند. خلاق است و در فضاهای کوچک عملکرد خوبی دارد."  

با ورود این بازیکن 24 ساله بالاخره فاینورد آنطور که مدنظرش بود توانست خط تهاجمی‌اش در جناحین را تقویت کند. پس از جدایی اوساما ادریسی که پس از یک دوره قرضی به سویا بازگشت، جا برای یک وینگر جدید در فاینورد باز شد. و ایوانوسک با همین هدف جذب شد. پیش از این پیشنهاد 8.3 میلیون یورویی علاوه برپاداش و درصد فروش مجدد رد شده بود.  

با این وصف علیرضا جهانبخش ملی پوش ایرانی تیم فاینورد در این فصل از رقابت‌ها باید برای رسیدن به ترکیب اصلی باید با این بازیکن تازه وارد نیز رقابت کند. جهانبخش فصل گذشته در مجموع 41 بازی برای فاینورد انجام داد، 8 گل زد و پاس گل به نام خودش ثبت کرد. جهانبخش یک فصل دیگر با فاینورد قرارداد دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها