کد خبر: 686683
تاریخ انتشار :

شگفتی ادامه دارد: لئو مسی باورنکردنی است!

لیونل اس کالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، به شدت تحت تاثیر درخشش لیونل مسی در اینتر میامی قرار گرفته است.

شگفتی ادامه دارد: لئو مسی باورنکردنی است!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، مسی از زمان پیوستن به اینترمیامی در تابستان امسال به ستاره بی‌چون و چرای این تیم و فوتبال آمریکا تبدیل شده و نمایشی درخشان را ارائه کرده است.

شاید افرادی بودند که پیش از حضور این بازیکن در میدان تردیدهایی درباره توانایی او برای سازگاری با شرایط کاملا جدید و درخشش در لیگ آمریکا داشتند، اما حالا تمامی این تردیدها و سوالات برطرف شده و او بار دیگر ثابت کرده که در سن 36 سالگی هم همچنان بهترین است.

اسکالونی که به لطف نمایش خیره‌کننده این بازیکن در جام جهانی 2022 قطر موفق شد جام قهرمانی این رقابت‌ها را بالای سر ببرد هم یکی از کسانی است که بسیار تحت تاثیر او قرار گرفته است. 

سرمربی تیم ملی آرژانتین در گفت‌وگو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال این کشور اظهار داشت: «مسی عالی است. من می‌بینم که خوشحال است و لذت می‌برد و این اتفاق بسیار خوبی است. چیزی که او در نهایت به آن نیاز دارد این است که خوشحال باشد، در جایگاه خوبی قرار بگیرد و هم تیمی‌هایش هم شرایطی مشابه او داشته باشند.

این چیزی است که بسیار توجه من را جلب کرده و مشخص است که او حالا در زمین خوشحال است. حضور او برای هم‌تیمی‌ها و بازیکنان حریف هم جذاب و باورنکردنی است. مسی حالا یک ویژگی خاص و مهم را به این لیگ و به کل کشور آمریکا اضافه کرده که باعث شده همه به دنبال تماشای بازی‌اش باشند. حضور او بسیار پررنگ است و من فکر می‌کنم او هنوز شایستگی بسیار زیادی برای ادامه فوتبال دارد.»

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها