کد خبر: 687750
تاریخ انتشار :

ایران 4 -افغانستان صفر: تمرین صعود با نود دقیقه حمله

امیدهای ایران با نتیجه چهار بر صفر امید های افغانستان را شکست دادند تا با 6 امتیاز موقتا در صدر جدول گروه قرار بگیرند.

ایران 4 -افغانستان صفر: تمرین صعود با نود دقیقه حمله
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش ورزش سه، تیم امید ایران در دومین دیدار جام ملت های زیر 23 سال آسیا موفق شد افغانستان را با نتیجه 4-0 شکست دهد.

بازیکنان افغانستان در نیمه نخست با تراکم بالا و دوندگی زیاد تمام فضاهای موجود در زمین را پوشش داده بودند و بازیکنان ایران با اینکه مالک توپ و میدان بودند موقعیت زیادی خلق نکردند، راهکار تیم ملی برای گلزنی جواب داد و ایران روی 2 ارسال بلند از روی نقطه کرنر و جناحین موفق شد توسط قربانی و حسین گودرزی دروازه افغانستان را باز کند تا با نتیجه 2-0 به رختکن برود.

در نیمه دوم شرایط برای تیم ملی بهتر شد و بازی با کیفیتی ارائه کرد، امیدها در نیمه دوم توسط الهیار صیادمنش کاپیتان تیم موفق شدند گل سوم را به ثمر برساند و با حرکت زیبا و شوت فنی حسین نژاد چهارمین گل به ثبت رسید.

رضا عنایتی سرمربی ایران در این مسابقه از هر 6 تعویض خود استفاده کرد و نیمکت نشین های را هم به میدان فرستاد تا در شرایط مسابقه قرار بگیرند.

ایران در دیدار بعدی مقابل ازبکستان قرار خواهد گرفت تا در تقابل با میزبان برای صعود و صدرنشینی در گروه به میدان برود.

ایران سه شنبه ساعت 17:30 دقیقه به مصاف ازبکستان خواهد رفت.

امید ایران – امید افغانستان - 18 شهریور 1402 – ساعت 15:30 

مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا 

ورزشگاه : استادیوم لوکوموتیو تاشکند

نیمه اول:

تیم فوتبال ایران در نیمه نخست در 20 دقیقه ابتدایی شرایط سختی را مقابل افغانستان تجربه کرد، تیم حریف با حداکثر نفرات فشرده و با تعداد نفرات بالا از دروازه دفاع می‌کرد و این کار را برای بازیکنان ایران سخت کرده بود، عملکرد خوب بازیکنان ایران روی ضربات آزاد 2 گل به همراه داشت تا قفل دروازه افغانستان باز شود و تراکم دفاعی آنها کمتر شود، پیش‌بینی می‌شود ایران در نیمه دوم بتواند فرصت‌های بیشتری به دست آورد. محمد قربانی و حسین گودرزی هافبک دفاعی و دفاع چپ تیم ملی گل‌های نیمه اول را به ثمر رساندند.

نیمه دوم:

ایران در نیمه دوم فضای بیشتری برای بازی در اختیار داشت و این کار را برای بازیکنان امید راحت تر کرده بود، رضا عنایتی با خروج سامان تورانیان و حضور آریا یوسفی جای او تغیراتی در سبک بازی تیم هم به وجود آورد. محمدرضا بردبار مدافع وسط تیم مایل به سمت راست بازی می کرد تا یوسفی حضور پررنگی در خط حمله داشته باشد ، این راهکار تصمیم خوبی بود و یوسفی موفق به ثبت پاس گل شد.

کارهای ترکیبی هاشم نژاد و حسین نژاد دو بازیکن تیم ملی امید دیگر اتفاق مهم در نیمه دوم بود تا رضا عنایتی به هماهنگی این دو بازیکن و تکنیک بالایی که دارند برای مسابقات پیش رو تیم امید امیدوار باشد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها