کد خبر: 689242
تاریخ انتشار :

کردانی: قطع برق برای تیم ما خوش‌یمن بود

دروازه‌بان استقلال ملا ثانی از عملکرد تیمش در هفته‌های اخیر، خصوصا برد حساس برابر پارس جنوبی به عنوان یک اتفاق ویژه یاد کرد.

کردانی: قطع برق برای تیم ما خوش‌یمن بود
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، علی کردانی دروازه‌بان استقلال ملاثانی در ۴ بازی اخیر این تیم موفق شده ۴ کلین شیت ثبت کند تا سهم زیادی در خروج این تیم از منطقه سقوط بعد از کسر امتیاز داشته باشد. علی کردانی در خصوص شرایطشان به خبرنگار ما گفت: خداراشکر علیرغم اینکه تیم ما دیر بسته شد توانستیم تیم یکدست و با انگیزه‌ای را وارد مسابقات کنیم و در چهار هفته ابتدایی سه برد کسب کنیم. به لطف خدا من هم در این ۴ هفته به کمک هم تیمی هایم توانستم ۴ کلین شیت را ثبت کنم و نقش کوچکی در موفقیت تیم داشته باشم.

او در خصوص قطعی برق استادیوم ادامه داد: در بازی با پارس جنوبی لحظه شروع بازی در نیمه دوم یکی از دکل‌های روشنایی استادیوم آزادی خاموش شد و ۴٫۵ دقیقه‌ای شروع نیمه دوم را به تاخیر انداخت. خاموش شدن برق هم برای تیم ما خوش یمن بود.

این بازیکن در پایان اضافه کرد: من هم تمام تلاشم را می‌کنم بتوانم به تیم کمک کنم و از ارکان تیم باشم و دور از دسترس نیست. انشاالله بتوانم این عنوان را در آخر فصل  کسب کنم و جایگاه خوبی را در آخر فصل به دست بیاوریم و نماینده خوبی برای خوزستان باشیم. درست است شرایط استقلال ملاثانی برای کسب یکسری عناوین از لحاظ مالی و امکاناتی سخت است اما ما تلاشمان را می‌کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها