کد خبر: 690528
تاریخ انتشار :

روایتی از دربی جذاب شمال در بندر

دیدار شهرداری نوشهر و نیکاپارس چالوس مساوی شد.

روایتی از دربی جذاب شمال در بندر
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش " ورزش سه " پرونده هفته اول لیگ دسته دوم با یک دیدار حساس بسته شد. دیداری که بین دو تیم شهرداری نوشهر و نیکاپارس چالوس برگزار شد. نوشهر و چالوس، دو شهر همجوار و ساحلی سال‌ها بود که در چنین سطحی با یک دیگر تقابلی نداشتند. این دو شهر در ابتدایی‌ترین هفته ممکن به یکدیگر رسیدند تا دربی شمال نقل تمام محافل شود.

دو چهره جذابیت این دیدار را بالا بردند و آن هم چهره‌هایی بودند که روی نیمکت های دو تیم حضور دارند. محسن بنگر هدایت نیکاپارس را عهده دار است و در سوی دیگر اکبر میثاقیان، نوشهری‌ها را کوچ می‌کند.

استادیوم کوچک و خاطره انگیز شهدای نوشهر میزبان دوئل استاد و شاگرد بود. نکته جالب توجه این بود که نوشهری‌ها با هدایت بنگر سرمربی فعلی چالوسی‌ها لیگ دویی شدند. حتی کاپیتان شهرداری‌چی‌ها به همراه دو بازیکن دیگر شهرداری نوشهر در فصلی که منجر به صعود شد، از جمع بندرنشیان جدا شدند و به نیکاپارس پیوستند.

تمام این‌ها باعث شد استادیوم پنج هزار نفری شهدای نوشهر مملو از تماشاگر شود و پس از شموشک باز هم شاهد شور و هیجان فوتبالی در چالوس و نوشهر باشیم. در این دیدار که ورود بانوان ممنوع بود تصاویر جالبی از دوربین باشگاه نیکاپارس به ثبت رسید که دو بانوی فوتبالی از پشت بام خانه خود نظارگر شهرآورد نفس‌گیر مازندران هستند.

 

شمارش معکوس برای آغاز حساس‌ترین دیدار فصل، در همین گام نخست، شروع شد. این دیدار در نیمه اول بدون گل خاتمه یافت تا نیمه مربیان تعیین کننده نتیجه بازی باشد. در دقیقه ۵۹ مهرشاد صیدی دروازه نیکاپارس را باز کرد. در دقیقه ۷۲ گل تساوی را فرید همرنگ برای نیکاپارس به ثمر رساند تا چالوسی‌ها را با این گل به آسمان بفرستد.

همرنگ چندین فصل کاپیتان شهرداری نوشهر بود ولی در این فصل به شهر همجوار کوچ کرد و در دربی بازوبند چالوسی‌‌ها را بر بازو بست تا یکی از چهره‌های شاخص داخل زمین باشد.

در نهایت شهرداری نوشهر و نیکاپارس چالوس به نتیجه تساوی رضایت دادند تا هر دو تیم فصل را با تک امتیاز آغاز کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها