کد خبر: 691879
تاریخ انتشار :

زنده از قلب بارسلون: پوشش ال‌ کلاسیک وی تماشایی

امروز اوج هیجان را در حساس‌ترین بازی هفته فوتبال اروپا شاهد هستیم. رقابت بارسا و رئال در ورزشگاه مو نت جو ئیک که نخستین دوئل رسمی فصل دو غول فوتبال اسپانیاست.

زنده از قلب بارسلون: پوشش ال‌ کلاسیک وی تماشایی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 به گزارش ورزش سه، این یک روز عالی در بارسلونا است. هوای آفتابی  در مسابقه‌ای که قرار است با حضور جوان‌ترها با طراوت و احتمالا پر گل باشد.

بارسلونا و رئال مادرید در شرایط تقریبا برابری به یکدیگر رسیده‌اند. هر دو تیم بازی اخیر خود را پیروز شده‌اند و اختلافشان در جدول لالیگا نیز تنها یک امتیاز است. رئال فعلا بالاتر از بارسلوناست و احتمالا با یک تساوی نیز راضی به خانه برمی‌گردد.

در ترکیب اصلی هر دو تیم غایبان سرشناسی دیده می‌شود. لوکا مودریچ و کاماوینگا از رئال روی نیمکت هستند و ژاوی ترجیح داد لواندوفسکی و رافینیا را روی نیمکت بنشاند.

با پوشش ال‌کلاسیکو با ورزش سه همراه باشید:

 پوشش زنده خبری

06 آبان 1402 ساعت 18:14

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، پس از خطای نسبتا شدید بلینگام روی ایلکای گوندوگان به داور اعتراض شدیدی داشت. از نظر او ستاره رئال به دلیل تکلی که پس از دریبل خوردن روی پای گلزن بارسا زده بود، باید کارت می‌گرفت.

06 آبان 1402 ساعت 18:11

شوت آنتونی رودیگر در دقیقه ۲۱ و از فاصله سی متری، اولین خطر جدی رئال روی دروازه بارسلونا را خلق کرد. رئال هنوز آن روحیه تهاجمی و رو به جلوی خود را به نمایش نگذاشته است.

06 آبان 1402 ساعت 18:09

کارلو آنچلوتی، سرمربی باتجربه رئال، در اغلب ال‌کلاسیکوهای اخیر مقابل ژاوی بازنده بوده است. با این حال او امیدوار است امروز با وجود گل زودهنگام بارسلونا خود را بازیابی کرده و بر حریف دیرینه فائق بیاید‌.

06 آبان 1402 ساعت 18:07

فرمین لوپز، فوتبالیست نوجوان بارسلونا، در دقیقه ۱۷ اولین اخطار ال‌کلاسیکوی امشب را دریافت کرد‌.

06 آبان 1402 ساعت 18:05

بارسلونا در دقیقه ۱۵ روی پرس گاوی صاحب موقعیت دیگری در محوطه جریمه رئال شد که ضربه فرمین لوپز به تیر دروازه رئالی‌ها برخورد کرد. لوپز این توپ را از مقابل پای تونی کروس باتجربه دزدید.

06 آبان 1402 ساعت 18:00

گوندوگان در شرایطی ناگهان در موقعیت تک به تک با کپا رسید که پنج مدافع رئال پشت توپ حضور داشتند و مشخص نشد که او چگونه خود را از بین بازیکنان جدا کرده و به شش قدم حریف رسیده است.

06 آبان 1402 ساعت 18:00

میک جگر، خواننده مشهور گروه رولینگ استونز، مهمان ویژه ال‌کلاسیکو است و بلافاصله بعد از گل گوندوگان دوربین‌ها روی صورت او فیکس شد.

06 آبان 1402 ساعت 17:56

بارسلونا خیلی زود (در دقیقه ۶) به گل رسید. ایلکای گوندوگان روی اشتباه دو دفاع میانی رئال با هوشمندی توپ را از دفاع عبور داد تا ال‌کلاسیکو به سرعت عدد صفر را از پیشانی خود پاک کند.

06 آبان 1402 ساعت 17:54

جو تماشایی ورزشگاه مونتجوئیک در ال‌کلاسیکوی امروز

06 آبان 1402 ساعت 17:54

در رئال مادرید لونین، پینیرو، ناچو، مودریچ، کاماوینگا، خوسلو، لوکاس واسکز، فران گارسیا و براهیم نیمکت نشین هستند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها