کد خبر: 692998
تاریخ انتشار :

کنایه مدافع ملی‌پوش سپاهان به میثاقی

رامین رضائیان عکسی منتشر کرده که در آن دستان محمدرضا ساکت را فشرده و کنایه‌ای هم زده است.

کنایه مدافع ملی‌پوش سپاهان به میثاقی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش‌سه"، هفته اخیر باز هم پیرامون باشگاه سپاهان پرحاشیه و پرخبر بود. ابتدا حکم کمیته انضبازی کنفدراسیون فوتبال آسیا علیه سپاهان شرایط را درباره‌ی این باشگاه پیچیده کرد و سپس مورایس و شاگردانش پس از بیرون آمدن از شوک حکم AFC، بزرگ‌ترین پیروزی یک تیم ایرانی را در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا رقم زدند.

در همین حین برنامه فوتبال برتر آغاز شده و محمدحسین میثاقی مجری برنامه در بخشی از صحبت‌هایش به شدت نسبت به مدیریت محمدرضا ساکت مدیرعامل سپاهان در ماجراهای مربوط به پرونده بازی سپاهان و الاتحاد تاخت و از او خواست که درباره حکم سنگینی که AFC صادر کرده، پاسخ بدهد.

باشگاه سپاهان بلافاصله پس از این حکم بیانیه‌ای صادر کرد و از میثاقی شکایت کرد.

چند روز پس از این اتفاقات حالا رامین رضائیان با انتشار عکسی به همراه محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه و در حالی که دستان ساکت را می‌فشارد، به محمدحسین میثاقی کنایه زده و نوشته یک عده در این بین دلسوز سپاهان نشوند.

رامین رضائیان در ادامه از هواداران سپاهان خواسته تا درباره اتفاقات رخ داده در بازی الاتحاد و سپاهان و همینطور حکم AFC کنار یکدیگر قرار بگیرند و مشکل را درون خانواده حل کنند.

گفتنی است پس از اعلام حکم کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا و در ادامه صحبت‌های میثاقی علیه، برخی از هواداران سپاهان خواستار پاسخگویی مدیرعامل باشگاه شده‌اند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها