کد خبر: 698171
تاریخ انتشار :

زیبا اما دراماتیک: پرسپولیس ملیکا را به آرزویش رساند

اهتزاز پلاکارد منقش به اسم و عکس ملیکا محمدی در دیدار امروز پرسپولیس، آرزوی این ستاره فوتبال بود.

زیبا اما دراماتیک: پرسپولیس ملیکا را به آرزویش رساند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش “ورزش سه”، درست شش هفته پیش، وقتی ملیکا محمدی و هشت ملی‌پوش دیگر خاتون از اردوی استرالیا که به همراه تیم ملی عازم آن بودند، مستقیما به تاشکند آمدند تا در مسابقات جام باشگاه‌های زنان آسیا خاتون را همراهی کنند، ملیکا محمدی و بهناز طاهرخانی، دو بازیکن خاتون که امروز در سانحه تصادف حضور داشتند مقابل دوربین “ورزش سه” قرار گرفتند.

وقتی خبرنگار ما از ملیکا در مورد ویژگی به خصوص مسابقات ایران در استرالیا پرسید، او چند دقیقه راجع به یک نکته ویژه صحبت کرد. حمایت مردم و مسئولین کشور از زنان استرالیایی. ملیکا با شوق عجیبی از استقبال مردم در استادیوم‌های استرالیا و حمایت از تیم زنان این کشور می‌گفت.

«برای سه مسابقه استرالیا مردم این کشور ۱۰۰ هزار بلیت خریدند و در هر سه مسابقه استادیوم مملو از تماشاگر بود. سم کر بعد از بازی مقابل ما ۴۰ دقیقه فقط به مردم امضا می‌داد، این مهم‌ترین و برجسته‌ترین چیزی بود که در استرالیا دیدم. بهایی که آن‌ها به فوتبال زنان می‌دهند، ما در ایران برای فوتبال مردان هم قائل نبودیم.»

خبرنگار ما از ملیکا پرسید که چیزی هم تو را در طی مسابقات اذیت کرد یا خیر، ملیکا محمدی با اشاره به حمایت مردم و رسانه‌ها گفت: شرایط نسبت به سال‌های قبل خیلی بهتر شده اما یک سری کامنت دریافت می‌کردیم که چرا جلوی استرالیا دفاعی بازی کردید. آن‌ها نمی‌دانند استرالیا تیم چهارم جهان است و با ما اختلاف زیادی دارد.

ملیکا و بهناز در پایان این گفت‌وگو گفتند که آرزو دارند یک روز در استادیوم‌های ایران مثل استرالیا از آن‌ها حمایت شود. امروز اما در روزی که ملیکا برای همیشه چشمش را از جهان فرو بست، در روزی که هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال مردان برگزار شد، در تمام مسابقات به احترام درگذشت او همه یک دقیقه سکوت کردند. امروز تمام مربیان، بازیکنان، رسانه‌ها و… در خصوص مرگ این ستاره جهان صحبت می‌کردند و در اقدامی تلخ اما تحسین‌برانگیز، کانون هواداران پرسپولیس عکس ملیکا را در دستان تماشاگران به اهتزاز درآورد.

ملیکا محمدی، شش هفته بعد از مطرح کردن درخواستش مقابل دوربین ما، خیلی زودتر از آنچه تصور می‌کرد، عکسش در استادیوم آزادی به اهتزاز درآورد اما حیف که او برای تماشای این لحظه در مستطیل سبز حضور نداشت…

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها