کد خبر: 699822
تاریخ انتشار :

پایان نیم فصل اول برای ربیعی با آمار فوق‌العاده

شاهکار شاگردان محمد ربیعی در هفته‌های پایانی نیم فصل آمار فوق العاده خط دفاعی این تیم بود.

 پایان نیم فصل اول برای ربیعی با آمار فوق‌العاده
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش‌ سه"، سبزپوشان اصفهانی در چهار مصاف پایانی خود به مصاف گل گهر، نفت آبادان، فولاد خوزستان و پیکان رفتند که هیچ‌یک از این تیم‌ها نتوانستند دروازه شاگردان محمد ربیعی را باز کنند.

این 360 دقیقه را می‌توان به 30 دقیقه پایانی بازی با استقلال اضافه کرد تا مجموعا ذوبی‌ها به رکورد 390 دقیقه عدم دریافت گل در بازی‌های این فصل خود برسند.

توان دفاعی برای تیمی که می‌خواهد در فصل جاری در بالای جدول باقی بماند یک عنصر مهم است و گویا ربیعی توانسته است در فاز دفاعی ذوب آهن را به روزهای خوب مس رفسنجان تیم سابقش نزدیک کند. مس رفسنجان در فصل گذشته در مجموع 15گل دریافت کرد که متوسط نیم گل در هر مسابقه بود و جالب اینکه در شهر رفسنجان تنها 5 گل در مجموع بازی‌ها دریافت کرد.

ربیعی نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر را با کسب رتبه قابل توجه پنجمی و کسب 25 امتیاز تمام کرد تا سبزپوشان اصفهانی که سال‌های اخیر پس از خروج امیر قلعه‌نویی را با فراز و نشیب زیادی طی کرده بودند، به آینده تیم‌شان امیدوار بشوند.

حالا سرمربی ذوب‌آهن با شروع نیمه دوم فصل در صورت حفظ و بهبود کیفیت دفاعی تیمش و در شرایطی که موفق شود در فاز هجومی تیم خود را تقویت کند خواهد توانست در پایان فصل جایگاهی ارزشمند را نصیب خود و سبزپوشان اصفهانی کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها