کد خبر: 702223
تاریخ انتشار :

فوری: یامگا در اتاق عمل، شروع مهم‌ترین جراحی چشم

کوین یامگا که بامداد امروز به ایران برگشته، وارد اتاق عمل شده تا سخت‌ترین جراحی را روی چشم خود انجام بدهد.

فوری: یامگا در اتاق عمل، شروع مهم‌ترین جراحی چشم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، ستاره فرانسوی- کامرونی استقلال که چند هفته‌ای است درگیر حادثه‌ بازگرداندن بینایی چشم چپ خودش بعد از برخورد با امید حامدی‌فر در تمرین آبی‌پوشان است، امروز جراحی‌ای طولانی را پشت سر خواهد گذاشت.

یامگا بعد از مصدومیت شدیدی که برایش پیش آمد، سه عمل جراحی را پشت سر گذاشت و پزشکان تلاش زیادی کردند تا بتوانند هرچه سریع‌تر بهبودی و بینایی را به او بدهند. منتهی بر اثر ضربه‌ای که به چشمش خورده او باید مراحل درمانی خود را ادامه بدهد.

ستاره فرانسوی- کامرونی استقلال بعد از انجام چند عمل جراحی، به فرانسه رفت تا با برخی پزشکان فرانسوی چشم مشورت کند. در پاریس اما پزشکان به او اعلام کردند که به تهران برگردد و بهتر است که جراحی مهم بعدی را هم در ایران انجام بدهد.

از این رو یامگا که بامداد امروز (جمعه) به تهران برگشته بود، امروز وارد اتاق عمل شد تا طولانی‌ترین و مهم‌ترین جراحی را روی چشم خودش انجام بدهد.

به گفته پزشکان جراحی امروز یامگا چند ساعت ادامه خواهد یافت؛ این چهارمین جراحی روی چشم چپ یامگا است که البته مهم‌ترین آنها نیز محسوب خواهد شد.

استقلالی‌ها امیدوارند که این جراحی موفقیت‌آمیز باشد و هرچه سریع‌تر بینایی کامل یامگا برگردد و او بتواند سلامتی‌اش را به طور کامل به دست بیاورد.

با وجود اینکه همچنان امیدواری‌هایی برای بهبودی چشم ستاره فرانسوی استقلال وجود دارد، اما او قطعا در فصل جاری دیگر نمی‌تواند برای تیمش بازی کند و همان‌طور که جواد نکونام هم چند روز قبل اعلام کرد، فصل برای ستاره کامرونی- فرانسوی استقلال تمام شده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها