کد خبر: 704906
تاریخ انتشار :

تصاویر ناب و استثنایی از سرمربی پرسپولیس

سرمربی برزیلی پرسپولیس یک مسیحی معتقد است و با توکل به اعتقاداتش روی نیمکت سرخ‌ها می‌نشیند.

تصاویر ناب و استثنایی از سرمربی پرسپولیس
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش ورزش سه، اوسمار ویرا تا قبل از حضور در پرسپولیس هیچ گاه از برزیل برای مربیگری خارج نشده بود و حتی حضور به عنوان دستیار و تمرین دهنده در یک تیم آسیایی برایش چالشی بزرگ به حساب می‌آمد. او از تابستان سال گذشته و در فاصله‌ای کوتاه به شروع لیگ به تهران آمد و یک فصل و نیم دستیار یحیی بود تا اینکه با جدایی گل محمدی به شکلی ویژه سرمربی این تیم شد.

گفته می‌‌شود با وجود جست و جوی فراوان مدیران باشگاه بین مربیان خارجی متعدد، اوسمار از ابتدا هم می‌دانست سرمربی پرسپولیس خواهد شد و با این باور جدیت عجیبی در تمرینات زمستانی داشت و حتی یک روز تعطیلی به تیم نداد و طبق برنامه‌ای فشرده کار را جلو برد تا اینکه در اردوی دبی رسما اعلام شد به عنوان سرمربی به کارش ادامه خواهد داد.

برای اوسمار سرمربی شدن در پرسپولیس یک شغل بزرگ و پیشنهادی بسیار جذاب بود که البته چالش بسیار بسیار دشواری را مقابلش قرار می‌داد که شاید برای یک مربی کم تجربه و خارجی در فوتبال ایران که پایگاهی هم بین هواداران ندارد و ارتباطی با پیشکسوتان و رسانه‌ها نگرفته ورود به این عرصه بسیار دشوار باشد.

اما عکاس ورزش سه لحظه‌های ناب و بدیعی از سرمربی پرسپولیس در بازی با نفت و گاز گچساران روی نیمکت سرخ‌ها ثبت کرده که نشان می‌دهد او نیز مثل اغلب مربیان وطنی فردی مذهبی است و با همین اعتقادات  روی نیمکت می‌نشیند.

در تصاویر ثبت شده از اوسمار مشخص است او چیزی شبیه به تسبیح در دست دارد که  یک صلیب بالای آن دیده می‌شود. به نظر می‌رسد اوسمار در امور روزمره خود به اعتقاداتش پناه می‌برد و در جریان بازی‌های پرسپولیس از خدای خودش برای موفقیت کمک می‌گیرد که این نکته می‌تواند در شناخت از شخصیت این مربی که هنوز چیز زیادی درباره‌اش نمی‌دانیم جالب توجه باشد.

اوسمار که سعی می‌کند با نتایج خوب و عملکرد مثبت تیمش به لحاظ شکل بازی با هواداران پرسپولیس ارتباط بگیرد طی یک سال و نیم گذشته حرف زیادی درباره خودش نزده و شناختی نسبت به خصوصیات اخلاقی او وجود ندارد چرا که تا یک ماه قبل مردی در سایه بوده اما حالا با این تصاویر بیشتر مشخص می‌شود او هم یکی از میلیاردها انسانی است که در عمق وجودشان پناهی جز خدا ندارند.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها