کد خبر: 713123
تاریخ انتشار :

بدترین جای خالی تمام زندگی سعید معروف!

تیم ملی والیبال ایران امروز ششمین شکست خود را در لیگ ملت‌ها تجربه کرد.

بدترین جای خالی تمام زندگی سعید معروف!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران صبح امروز در ششمین بازی خود در لیگ ملتهای والیبال با نتیجه سه بر یک مغلوب برزیل شد. گرچه تیم ملی در بعضی امتیازها عالی بازی کرد اما باز هم در پست پاسور دچار مشکل بودیم.

محمد طاهر وادی پاسور تیم ملی که با توجه به مصدومیت جواد کریمی بدون رقیب در ترکیب تیم ملی بازی می‌کند نتوانست آن طور که باید و شاید مهاجمان تیم را تغذیه کند و یک بازی نه چندان خوب دیگر را از خود بر جای گذاشت.

در این روزها انتقادها از پست پاسور در تیم ملی والیبال ایران افزایش پیدا کرده است و فدراسیون و سرمربی تیم ملی والیبال ایران در واکنش به این انتقادها دو پاسور تیم ملی را فرا خوانده‌اند.

عرشیا به‌نژاد و علی رمضانی دو پاسوری هستند که این روز‌ها در ایران تمرین می‌کنند تا برای هفته سوم خود را آماده کنند. شاید حضور این دو پاسور جدید در تیم ملی باعث شود عملکرد تیم دچار تغییر مثبت شود و ایران به روزهای خوب خود بازگردد.

فدراسیون والیبال ایران باید با هماهنگی با موریس موتا پائز سرمربی تیم، هر چه سریع‌تر این دو پاسور را به جمع ملی پوشان اضافه کند تا هماهنگی بیشتری را به دست بیاورند. عرشیا به‌نژاد و علی رمضانی در فصلی که گذشت عملکرد درخشانی داشتند و با توجه به انگیزه‌ای که دارند می‌توانند در تیم ملی خوش بدرخشند.

ناشناخته بودن این دو پاسور جدید برای دیگر تیم‌ها، نیز می‌تواند برای تیم ملی امتیاز مثبتی باشد و باعث شود بازیکن‌های تیم‌های مقابل نتوانند نقشه‌های آنها را به خوبی حدس بزنند و این گونه کار را برای مهاجمان تیم ملی آسان‌تر بکنند. در نهایت باید اعتراف کرد که بعد از سعید معروف همچنان در این پست دچار مشکل هستیم و نتوانستیم جای خالی بزرگ او را پر کنیم.

باید دید کادر فنی تیم ملی والیبال ایران این ریسک را خواهد کرد یا نه، هر چه که هست قطعا با حضور این دو پاسور یعنی عرشیا به‌نژاد و علی رمضانی وضعیت از این بدتر نخواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها