کد خبر: 715646
تاریخ انتشار :

سلام استقلال و پرسپولیس به فصل نقل و انتقالات!

پنجره تابستانی نقل و انتقالات ایران از ساعاتی پیش آغاز شده است.

سلام استقلال و پرسپولیس به فصل نقل و انتقالات!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، پیش از شروع رسمی پنجره پیش فصل نقل و انتقالات، پرسپولیس و استقلال اولین گام خود را استوار برداشتند و توانستند با تمدید قرارداد، کار خود را شروع کنند. این در حالی است که چند روز پیش پرسپولیس با استخدام خوان کارلوس گاریدو و استقلال با ابقای جواد نکونام، تکلیف کادرفنی خود را روشن کرده بودند.

چند ساعت مانده به باز شدن پنجره تابستانی، پرسپولیس تمدید قرارداد مرتضی پورعلی‌گنجی را رسمی کرد و وحید امیری نیز با امضای قرارداد یکساله، حضورش در جمع سرخپوشان تهرانی را تداوم بخشید. در آن سو، آرمین سهرابیان، مدافع آبی‌ها برای تمدید قرارداد به توافق رسید تا استقلال نیز رسما وارد نقل و انتقالات شود.

ارمین سهرابیان با حضور در باشگاه استقلال قرارداد خود را با آبی‌ها تمدید کرد.

وحید امیری یکسال دیگر در پرسپولیس می‌ماند. شاید این تمدید مقدمه یک خبر پرسروصدا باشد.

مرتضی پورعلی‌گنجی هم سال سوم خود با پرسپولیس را آغاز خواهد کرد. او مهره قابل اتکایی برای سرمربی اسپانیایی سرخهاست.

البته علاوه بر اخبار رسمی و تائیدشده، چند خبر غیررسمی و در عین حال داغ، حوزه خبری این دو تیم را تحت‌تاثیر قرار داد. هواداران پرسپولیس با امید بیشتر نسبت به تمدید قرارداد مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر وارد پنجره تابستانی شدند و همچنین در مورد جدایی بیرانوند نیز تردید بیشتری به وجود آمده است.

با این حال پیگیری چند و چون اخبار پیرامون جدایی عبدالکریم حسن، نگرانی هواداران پرسپولیس را به اوج خود رسانده است. به نظر می‌رسد مقامات قطری در تلاش هستند تا هرچه سریعتر عبدالکریم را به این کشور بازگردند و در این زمینه توافق با باشگاه پرسپولیس را هم دنبال می‌کنند تا با رساندن منفعت مالی به قرمزها، عبدالکریم را به خدمت بگیرند.

مهمترین خبر برای هواداران پرسپولیس جدایی احتمالی ستاره قطری است، البته پرسپولیس فعلا با پیشنهاد الوکره مخالفت کرده است.

ورود پرسپولیس و استقلال به بازار نقل و انتقالات در حالی رقم خورده که تراکتور و سپاهان، هنوز هیچ اقدام مهمی در بازار انجام نداده‌اند. این دو تیم که خود را مدعی عنوان قهرمانی می‌دانند و به دنبال رقابت با پرسپولیس و استقلال هستند، همیشه جزء فعالترین و در عین حال ثروتمندترین تیم‌های بازار هستند اما فعلا تلاشی برای انجام آنچه در ذهن هوادارانشان است، انجام نداده‌اند.

تراکتور با بازگشت محمدرضا زنوزی به ایران، سرنوشت خود را تعیین خواهد کرد و احتمالا با ادامه تیمداری مالک خبرساز این باشگاه، باید منتظر حمله قریب الوقوع قرمزهای تبریزی به بازار باشید. این باشگاه در تلاش خواهد بود تا این بار ابتدا سرمربی خود را معرفی کند و سپس با خرید ستاره‌های نامدار، کنش نقل و انتقالاتی‌اش را پیش ببرد.

محمدرضا زنوزی به عنوان ثروتمندترین عضو مدیریتی فوتبال باشگاهی ایران، با تصمیم جدید خود، پنجره تابستانی را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

در این میان نباید از یحیی گل‌محمدی و فولاد هم غافل شد که قصد دارند ضلع پنجم مدعیان قهرمانی در ایران را شکل بدهند. با توجه به تعطیلی طولانی لیگ برتر احتمالا فصل نقل و انتقالات هم با صبر و حوصله بیشتری از مدیران، مربیان و بازیکنان همراه بود اما در عین حال باتوجه به تغییرات پرشمار نیمکت‌ها، باید منتظر اتفاقات جذاب نقل و انتقالات هم بود.

نکته جالب اینکه بسیاری از تیم‌های لیگ برتر ایران کارهای نقل و انتقالات خود را در پایتخت دنبال می‌کنند تا تهران به نوعی مرکز داد و ستد فوتبالی هم در تابستان لقب بگیرد.

پنجره تابستانی فوتبال ایران در لیگ برتر از امروز هفتم تیر ماه آغاز شده و تا بیست و هشتم شهریور ادامه خواهد داشت.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها