کد خبر: 715949
تاریخ انتشار :

زنده: نقل و انتقالات تابستانی لیگ ایران

این‌جا نقل و انتقالات ایران به صورت اختصاصی و فوری همراه با اخبار رسمی مخابره شده از تیم‌های لیگ برتر به صورت لحظه به لحظه گزارش می‌شود.

زنده: نقل و انتقالات تابستانی لیگ ایران
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، 48 ساعت از شروع نقل و انتقالات ایران می‌گذرد و در این مدت اتفاقات مهمی به وقوع پیوسته است. با این حال اکنون شنیده‌ها و گمانه‌زنی‌ها از در پیش بودن چند امضای قرارداد مهم در روزهای آینده حکایت می‌دهند که احتمالا تیم‌های مدعی لیگ برتر ایران را تحت تاثیر خود قرار خواهند داد.

پرسپولیس و استقلال بعد از تعیین تکلیف نیمکت، برای خرید و حفظ بازیکنان موردنظر وارد بازار شده‌اند و تراکتور نیز با تغییر تصمیم محمدرضا زنوزی، به سوی چند بمب بزرگ بازار تابستانی پیش می‌رود. البته در این بین باید منتظر ورود تیم‌های فولاد و سپاهان هم بود که به عنوان دو تیم ثروتمند، می‌توانند بازیکنان بزرگ را برای حضور در تیمشان ترغیب کنند.

اینجا تحریریه "ورزش سه" با حضور خبرنگاران و گزارشگران میدانی، نقل و انتقالات را با جزئیات و از نزدیک رصد می‌کند و اخبار اختصاصی را تا پایان پنجره تابستانی که اواخر شهریور ماه خواهد بود، در اختیار مخاطبان قرار خواهد داد.

با اخبار اختصاصی، فوری و البته رسمی همراه ما باشید:

09 تیر 1403 ساعت 21:00

یک ایجنت پیشنهادی از الزورای عراق به مهدی تارتار ارائه کرده و قصد دارد او را با 300 هزار دلار به لیگ عراق ببرد اما باتوجه به شرایط بعید است که سرمربی ملوان این پیشنهاد را بپذیرد.

09 تیر 1403 ساعت 16:52

باشگاه پرسپولیس همچنان بر موضع خود در مورد قرارداد بیرانوند تاکید دارد و معتقد است که فسخ او غیرقانونی انجام شده است. به نظر می‌رسد تراکتور هم منتظر استعلام نهایی است تا از خرید خود رونمایی کند.

09 تیر 1403 ساعت 13:16

میلاد زکی‌پور یکی از چهره‌های جذاب نقل و انتقالات است. در حالی که گفته می‌شد او با استقلال مذاکره کرده اما این خبر به سرعت تکذیب شد.

09 تیر 1403 ساعت 13:16

شهریار مغانلو، ستاره سپاهان و آقای گل دو فصل اخیر این تیم، قصد امضای قرارداد جدید ندارد و از این تیم جدا می‌شود.

09 تیر 1403 ساعت 11:37

در حالی که هواداران استقلال نسبت به جذب دروازه‌بان خارجی معترض هستند، دردسر بزرگی در این باره برای استقلال شکل‌ گرفته است. آنها پیش‌قرارداد (پیشنهاد رسمی) را به دروازه‌بان بوسنیایی ارسال کرده‌اند که این به منزله تعهدی الزام‌آور نزد فیفا محسوب خواهد شد و در صورت عدم پیوستن این دروازه‌بان به استقلال نیز حق شکایت را برای او محفوظ خواهد کرد.

09 تیر 1403 ساعت 11:19

بیانیه باشگاه تازه صعود کرده: باشگاه چادرملو اردکان به اطلاع کلیه هواداران محترم می‌رساند که روند نقل و انتقالات و یارگیری در باشگاه آغاز شده و به زودی اخبار خوب و نویدبخشی به اطلاع و سمع و نظر عزیزان هوادار خواهد رسید.

09 تیر 1403 ساعت 01:22

نام دروازه‌بان موردنظر استقلال، ودران کیوسفسکی است و طی دو فصل گذشته برای استروگا در لیگ مقدونیه بازی کرده است. او در دو فصل گذشته 38 بازی برای تیمش در لیگ مقدونیه بازی کرده و در فصل اخیر 6 بازی هم در لیگ کنفرانس اروپا برای استروگا بازی کرده است.

08 تیر 1403 ساعت 23:27

در همین حال شایعات پیرامون انتقال سه ستاره پرسپولیس به تراکتور داغ شده و هواداران تراکتور امیدوارند جذب این سه بازیکن نهایی شود؛ هرچند پیگیری خبرنگار ما نشان می‌دهد هنوز قراردادی بین طرفین امضا نشده است.

08 تیر 1403 ساعت 23:27

زنوزی در صحبت‌های خود هیچ چیز قطعی را به زبان نیاورد اما در پایان صحبت‌هایش اعلام کرد که به مدیران باشگاه دستور می‌دهد امور باشگاه را پیش ببرند. مهم‌ترین امور تراکتور در شروع پنجره تابستانی، همین مسئله نقل و انتقالات است و همین صحبت محمدرضا زنوزی هم شروع کار تراکتور در این بازار تلقی می‌شود.

08 تیر 1403 ساعت 19:05

در صورت  پیوستن علیرضا. بیرانوند به تراکتور، احتمالا پورحمیدی و مرادیان از این تیم جدا می‌شوند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها