کد خبر: 716472
تاریخ انتشار :

رسمی: عامل قهرمانی پرسپولیس در المپیک پاریس!

فدراسیون فوتبال ازبکستان لیست نهائی تیمور کاپادزه با حضور او ستون اورونوف برای حضور در المپیک پاریس را اعلام کرد.

رسمی: عامل قهرمانی پرسپولیس در المپیک پاریس!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، بالاخره و پس از اعلام اخبار غیررسمی، سرانجام فدراسیون فوتبال ازبکستان با انتشار ویدیویی، از فهرست نهایی بازیکنان تیم زیر 23 سال این کشور برای حضور در المپیک پاریس رونمایی کرد که نام ستاره پرسپولیس نیز در میان این نفرات دیده می‌شود.

تیمور کاپادزه، سرمربی ازبک‌ها سه بازیکن بزرگسال خود برای حضور در المپیک پاریس را رسماً اعلام کرد که نام ستاره پرسپولیس نیز در میان آنها دیده می‌شود. قرار است که اوستون اورونوف به همراه کاپیتان تیم ملی بزرگسالان ازبکستان یعنی الدر شومورودوف و حسین الدین علیکولوف، سه سهمیه ازبکستان در این مسابقات باشند.

فدراسیون فوتبال ازبکستان به شیوه‌ای جالب و متفاوت اسامی بازیکنان تیم فوتبال المپیک این کشور را اعلام کرد که در آن، تیمور کاپادزه با نوشتن نام اوستون اورونوف، او را در فهرست نفرات اصلی مورد نظرش قرار می‌دهد.

این لیست نهایی تیم فوتبال المپیک ازبکستان برای حضور در پاریس و با حضور اوستون اورونوف است.

تیم زیر 23 ساله های فوتبال ازبکستان باید از سوم مرداد ماه در گروه سوم المپیک، با تیم‌های ملی اسپانیا، مصر و جمهوری دومینیکن دیدار کنند. حتی اگر ازبکستان در مرحله گروهی حذف شود، اورونوف باید تا 30 جولای (9 مرداد) در پاریس حضور داشته باشد.

این بدان معناست که اورونوف احتمالا بخش قابل توجهی از اردوی پیش فصل سرخ‌ها را از دست خواهد داد مگر آنکه لیگ با تأخیر فراوان برگزار شود در نتیجه این بازیکن بتواند خودش را به تمرینات سرخ پوشان برساند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها