کد خبر: 719063
تاریخ انتشار :

زنده با نقل و انتقالات: روز سرنوشت‌ساز

یک تیم باقی‌مانده در فوتبال ایران هم امروز سرنوشت خود را مشخص می‌کند تا همه وارد بازار نقل و انتقالات شوند.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، مراسم قرعه‌کشی فصل جدید لیگ برتر در حالی دیروز برگزار شد که در حاشیه آن، مدیران برخی باشگاه‌ها نسبت به نقل و انتقالات اظهار نظرهای مهمی انجام دادند و تراکتوری‌ها نسبت به تاکید پرسپولیس برای محرومیت علیرضا بیرانوند موضع‌گیری تندی کردند، قرمزهای پایتخت از بالا زدن سقف بودجه توسط برخی تیم‌ها انتقاد داشتند، آلومینیوم دلایل انتخاب سپاهان توسط لیموچی را گفت و دیگر مسائلی که فضای بازار تابستانی را جذاب و شاید پرتنش‌تر کرد.

فعالیت نقل و انتقالاتی باشگاه‌های فوتبال ایران از امروز جدی‌تر از همیشه خواهد شد و تعیین تکلیف هوادار موجب می‌شود تا آنها نیز وارد چرخه شوند و در کنار آن نیز مدعیان فعالیت خود را ادامه می‌دهند و پرسپولیس، استقلال و تراکتور همچنان به دنبال مهره داخلی با کیفیت هستند و سپاهان هم بیشتر چشم به جذب بازیکن خارجی دارد.

لحظه به لحظه آخرین اخبار و حواشی روز نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران را در همین صفحه از "ورزش سه" دنبال کنید:

 پوشش زنده خبری

03 مرداد 1403 ساعت 11:38

محمد علی‌نژاد، وینگر سپاهان که فصل گذشته به طور قرضی در فولاد خوزستان حضور داشت، بعید است کارش را در اهواز ادامه بدهد و در جمع طلایی پوشان هم نمی‌ماند و احتمالا در تیم جدیدی کارش را دنبال کند.

03 مرداد 1403 ساعت 11:35

حضور یحیی عطیه‌الله در پرسپولیس تقریبا بعید به نظر می‌رسد، چراکه باشگاه سوچی مبلغ رضایت‌نامه بالایی خواسته و این مدافع چپ مراکشی نیز رقم پایینی ندارد که تلاش باشگاه‌های الاهلی و الزمالک مصر احتمالا موجب انتقالش به یکی از این تیم‌ها شود.

03 مرداد 1403 ساعت 11:31

پیمان بابایی به پایان دوران حضورش در استقلال رسیده و بعید به نظر می‌رسد قراردادش با این باشگاه تمدید شود و احتمالا به تیم‌های میانه جدولی برود.

03 مرداد 1403 ساعت 11:28

تسنیم ادعا کرده که دراگان اسکوچیچ در تلاش برای اضافه کردن کریم باقری، مربی تبریزی سابق پرسپولیس به کادرفنی تراکتور است؛ اتفاقی که اگر بیفتد، به اندازه بمب‌های نقل و انتقالاتی برای هواداران فوتبال اهمیت دارد!

03 مرداد 1403 ساعت 11:23

سه گل، یک پاس گل و یک گرفتن پنالتی، این شروع رویایی طارمی در اینتر در دو مسابقه تدارکاتی گذشته بوده و او همچنان با انگیزه بالا در تمرینات حضور دارد تا فصل را هم درخشان آغاز کند.

03 مرداد 1403 ساعت 11:22

بهترین پاسور فصل گذشته لیگ برتر از روز گذشته به تمرینات تیمش اضافه شده؛ ریکاردو آلوز با تمرین در کمپ تراکتور به شایعات پایان داد و دوباره لباس همین تیم را بر تن کرد.

03 مرداد 1403 ساعت 11:20

باشگاه آلومینیوم اراک تا این لحظه هیچ بازیکن جدیدی جذب نکرده و البته پنجره نقل و انتقالاتی آنها نیز هنوز بسته است که احتمالا در هفته آینده باز شود.

03 مرداد 1403 ساعت 11:19

سرمربی محبوب استقلالی‌ها هنوز تیم بعدی خود را انتخاب نکرده؛ گمانه زنی زیادی درباره حضورش در یک تیم مدعی در ایران وجود داشت، اما او همچنان دوست دارد در امارات یا کشورهای عربی و حتی کشورهای جدید مثل روسیه به کارش ادامه بدهد و باید منتظر یک خبر بزرگ از فرهاد مجیدی باشیم که حتی ممکن است پس از شروع لیگ امارات اتفاق بیفتد.

03 مرداد 1403 ساعت 11:18

ادامه حضور ایمان سلیمی، آرمین سهرابیان، رافائل سیلوا و حتی روزبه چشمی و جذب سامان فلاح موجب شده تا وضعیت خط دفاعی استقلال پیچیده شود و محمدحسین مرادمند نیز وضعیت مبهمی در این بین دارد و مشخص نیست در همین تیم به کارش ادامه بدهد یا یک انتقال خبرساز داشته باشد.

03 مرداد 1403 ساعت 11:18

وریا غفوری، کاپیتان و ستاره سابق استقلال که این روزها در کلاس مربیگری A شرکت می‌کند، بعید نیست به کادر فنی یکی از تیم‌های لیگ برتر اضافه شود ولی هنوز هیچ صحبت رسمی در این باره انجام نشده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها