کد خبر: 719213
تاریخ انتشار :

نقل و انتقالات فوتبال اروپا: این پست زنده آپدیت می‌شود!

دنی اول مو یکی از ستاره‌های جام ملت‌های اروپاست که شایعات زیادی پیرامون آینده‌اش شکل گرفته است.

نقل و انتقالات فوتبال اروپا: این پست زنده آپدیت می‌شود!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، دنی اولمو تابستانی رویایی را پشت سر گذاشته چراکه همراه تیم ملی فوتبال اسپانیا به مرحله فینال یورو 2024 صعود کرد و جام قهرمانی را در نهایت بالای سر برد.

اولمو از 5 دیداری که پیراهن اسپانیا در جام ملت‌های اروپا به تن داشت موفق به زدن سه گل و ارسال دو پاس گل شد که این آمار قابل قبول ابراز علاقه باشگاه‌های بزرگ به خرید این بازیکن را برانگیخت.

جدی‌ترین مشتری اولمو باشگاه سابق او یعنی بارسلوناست که وضعیت بازیکن لایپزیش را دنبال می‌کند. اولمو در سال 2020 بارسا را ترک کرد و اکنون در آستانه بازگشت قرار دارد.

بر همین اساس روز گذشته دکو به عنوان مدیرورزشی بارسلونا با ایجنت اولمو در اسپانیا جلسه‌ای داشت که نزدیک به سه ساعت طول کشید و مشخص است که این باشگاه تلاش زیادی دارد تا مهاجم لاروخا را جذب کند.

 پوشش زنده خبری

04 مرداد 1403 ساعت 09:23

اتلتیک گزارش داد فولام به توافق با آرسنال روی انتقال امیل اسمیت‌رو نزدیک شده است. مذاکرات روی معامله‌ای به ارزش حداکثر 40 میلیون یورو بوده که می‌تواند گران‌ترین خرید تاریخ فولام باشد.

بر اساس ادعای فابریتزیو رومانو آث میلان برای امرسون رویال مذاکرات جدیدی با تاتنهام داشت. هنوز تقریباً 3 میلیون یورو بین مبلغ پیشنهادی و پیشنهاد درخواستی تفاوت وجود دارد. شرایط شخصی با بازیکن در ماه می به توافق رسیده و مذاکرات هنوز بین دو باشگاه ادامه دارد.

04 مرداد 1403 ساعت 09:21

آرسنال آماده فروش ادوارد انکتیا، مهاجم و محصول آکادمی خود در پنجره نقل و انتقالات تابستانی است، مشروط بر اینکه پیشنهاد مناسبی دریافت کند.

این مهاجم با المپیک مارسی به توافق شخصی رسیده است و این باشگاه فرانسوی مذاکرات خود را با توپچی‌ها برای انتقال احتمالی آغاز کرده است.

04 مرداد 1403 ساعت 09:20

بر اساس شایعات مطرح شده سپ فن دن برگ، مدافع هلندی که در لیورپول جایگاهی ندارد، در تابستان امسال آنفیلد را ترک خواهد کرد.

هوفنهایم با این بازیکن 22 ساله به توافق شخصی رسیده است، اما هنوز مذاکرات با لیورپول آغاز نشده است. ماینس نیز به جذب این مدافع علاقه‌مند است. انتظار می‌رود باشگاه لیورپول برای فروش فن دن برگ مبلغ 20 میلیون یورو درخواست کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها