کد خبر: 719536
تاریخ انتشار :

نقل و انتقالات فوتبال اروپا: در انتظار انتقال بزرگ!

فوتبال اروپا بی‌صبرانه منتظر شنیدن خبر یک انتقال بزرگ است و امیدوار است امروز روز موعود برای انجام این انتقال باشد.

نقل و انتقالات فوتبال اروپا: در انتظار انتقال بزرگ!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، نیکو ویلیامز به یکی از جذاب‌ترین و اسرارآمیزترین بازیکنان حال حاضر فوتبال اروپا تبدیل شده و همه منتظر هستند که این بازیکن بالاخره تصمیم نهایی‌اش را برای رقابت‌های فصل آینده مشخص کند تا معلوم شود که قرار است با پیراهن چه تیمی به میدان برود.

مدیران باشگاه بارسلونا تمام تلاش‌شان را به کار گرفتند تا او را برای حضور در این تیم متقاعد کند اما پیشنهادهای مالی وسوسه‌انگیز پاری سن ژرمن باعث شده است که نگرانی بسیاری در این باره وجود داشته باشد و تا لحظه پایانی تکلیف هیچ انتقالی به صورت قطعی مشخص نباشد.

بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی و خبرنگارانی مانند فابریتزیو رومانو در ساعات گذشته مدعی شده‌اند که توافق بارسلونا با مدیر برنامه ویلیامز نهایی شده و آنها تنها منتظر دریافت پاسخ مثبت از سوی این بازیکن هستند تا این انتقال را قطعی بدانند.

پوشش زنده خبری

07 مرداد 1403 ساعت 11:10

آنتونیو کونته از همین حالا مشغول راهنمایی روملو لوکاکو است و کار هدایت او را پیش از بازی پیوستن رسمی او به این تیم آغاز کرده است. آنها امیدوار هستند که بتوانند او را خیلی زود از چلسی به خدمت بگیرند.

07 مرداد 1403 ساعت 10:40

دلیل غیبت امیل اسمیت راو در ترکیب آرسنال در بازی دوستانه برابر منچستریونایتد این بود که او آماده است تا هفته آینده به صورت رسمی راهی فولام شود. مذاکرات بین دو باشگاه در مرحله نهایی است و میکل آرتتا هم این موضوع را تایید کرد.

07 مرداد 1403 ساعت 10:33

سویا با کلچی ایهاناچو برای پیوستن به این باشگاه به عنوان بازیکن آزاد به توافق رسیده است. این بازیکن سابق لسترسیتی آماده است تا قراردادش را به زودی با این باشگاه به امضا برساند و تجربه جدیدی را در دوران فوتبالش به دست آورد.

07 مرداد 1403 ساعت 10:23

پاری سن ژرمن آماده است تا انتقال ژوائو نوس به این باشگاه را با ۷۰ میلیون یورو و یک بازیکن نهایی کند. بنفیکا خواهان حضور رناتو سانچز در این تیم است و مذاکرات برای استفاده از او در این قرارداد ادامه دارد اما هنوز به نتیجه مشخصی نرسیده است. به نظر می‌رسد که باید این انتقال را قطعی دانست.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها