کد خبر: 719698
تاریخ انتشار :

ترانسفر مارکت لای و: زودتر تصمیم بگیر!

باشگاه‌های اروپایی در تلاش هستند تا هرچه زودتر تکلیف ستاره‌های مدنظرشان را مشخص کنند.

ترانسفر مارکت لای و: زودتر تصمیم بگیر!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، فرصت خیلی زیادی تا آغاز رقابت‌های کشورهای مختلف در قاره اروپا باقی نمانده و همین باعث شده است که فشارها روی باشگاه‌ها و بازیکنان برای مشخص کردن مقصد بعدی بیش از پیش افزایش پیدا کند و آنها امیدوار هستند که بتوانند هرچه زودتر نقل و انتقال‌ها را نهایی کنند.

انتظار می‌رود که تکلیف انتقال‌های بزرگی مانند نیکو ویلیامز به بارسلونا یا پاری سن ژرمن به زودی مشخص شود و شاید در چند روز آینده شاهد نهایی شدن انتقال بازیکنانی مانند نصیر مزراوی از بایرن مونیخ به منچستریونایتد هم باشیم که در نوع خود جالب توجه خواهد بود.

هواداران بسیاری از تیم‌های بزرگ همچنان چشم انتظار هستند تا تیم محبوب‌شان در فاصله باقی مانده تا آغاز رقابت‌های فصل جدید یا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی در انتهای ماه آگوست بازیکنان بزرگی را به خدمت بگیرد و آماده حضور در کورس قهرمانی شود.

 پوشش زنده خبری

08 مرداد 1403 ساعت 11:00

فیلیپ یورگنسن قرار است فردا تست پزشکی را در آمریکا انجام دهد و باید او را رسما بازیکن چلسی بدانیم. ویارئال مبلغ ۲۴.۵ میلیون یورو برای انتقال این بازیکن به استمفوردبریج دریافت خواهد کرد.

08 مرداد 1403 ساعت 10:45

امرسون رویال به احتمال زیاد همین هفته از تاتنهام راهی میلان خواهد شد. مذاکرات در مرحله نهایی بین دو باشگاه در حال انجام است و مدیران میلان امیدوار هستند که این انتقال هرچه زودتر به سرانجام برسد و توافق با تاتنهام خیلی زود به دست بیاید. 

08 مرداد 1403 ساعت 10:30

ژاوی سیمونز همین هفته تصمیم نهایی درباره فصل آینده را خواهد گرفت. لایپزیش اطمینان دارد که او را برای یک فصل دیگر حضور در این تیم متقاعد کرده است. آنها چند هفته است که برای حفظ این ستاره هلندی در تلاش هستند. بایرن هم همچنان تسلیم نشده و امیدوار است که بتواند نظر او را جلب کند. 

08 مرداد 1403 ساعت 10:14

برایتون آماده است تا انتقال دیه‌گو گومز را همین امروز نهایی کند. اینترمیامی پیشنهاد ۱۵ میلیون یورویی این باشگاه برای خرید این بازیکن اهل پاراگوئه را پذیرفته است و انتظار می‌رود که قرارداد او در روزهای پیش رو به صورت رسمی امضا شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها