کد خبر: 720070
تاریخ انتشار :

ترانسفر لای و: صید مروارید در بازار توفانی!

جنجال پیرامون خریدهای باشگاه‌های بزرگ در پنجره نقل و انتقالات تابستانی ادامه دارد و فوتبال دوستان همچنان با هیجان منتظر خبرهای جذاب هستند.

ترانسفر لای و: صید مروارید در بازار توفانی!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه‌های بزرگ اروپایی همچنان در تلاش هستند که بتوانند بازیکنان مدنظرشان را در فرصت باقی مانده از پنجره نقل و انتقالات تابستانی به خدمت بگیرند و در روزهای اخیر شایعات جذابی درباره چند ستاره بزرگ فوتبال اروپا مطرح شده است.

یکی از جدی‌ترین و جذاب‌ترین شایعات مربوط به معاوضه احتمالی ویکتور اوسیمن با روملو لوکاکو است. مذاکرات بین دو باشگاه چلسی و ناپولی در حال انجام است. هرچند بسیاری معتقد هستند که شاید این ترفندی از سوی مدیران ناپولی برای بازگرداندن پاری سن ژرمن به میز مذاکره باشد، اما چندان هم دور از ذهن به نظر نمی‌رسد.

از سوی دیگر هم انتظار می‌رود که در طی ساعات آینده چند انتقال دیگر مانند پیوستن کانر گلگر از چلسی به اتلتیکو مادرید با توافق نهایی به سرانجام برسد و به صورت رسمی به هواداران دو باشگاه اعلام شود.

در این پست از همه شایعات و حرکات مربوط به بازار نقل و انتقالات مطلع خواهید شد.

این ستون لحظه به لحظه آپدیت می‌شود تا اگر به دنبال آخرین تحولات و جابجایی‌های فوتبال در دنیا هستید، چیزی را از دست ندهید:

 پوشش زنده خبری

10 مرداد 1403 ساعت 11:28

الاتحاد از جذب ادرسون منصرف شده است. مذاکرات با منچسترسیتی از یک هفته قبل ناتمام باقی ماند و آنها در حال حاضر در آستانه به خدمت گرفتن پردراگ رایکوویچ هستند.

10 مرداد 1403 ساعت 10:37

لیورپول بالاخره موفق شد مراحل تحقیقات پنج‌گانه پریمیرلیگ برای انتقال ریو انگوموها را پشت سر بگذارد و این بازیکن ۱۶ ساله رو جذب کند. استعداد سابق چلسی، چند هفته قبل برای پیوستن به لیورپول با این تیم توافق کرده بود و ترنسفر او به زودی توسط باشگاه رسما تایید خواهد شد.

10 مرداد 1403 ساعت 09:55

چیدو اوبی مارتین که مهاجم جوان و بااستعداد آسنال به حساب می‌آمد با منچستریونایتد به توافق رسیده است. او پیشنهادهای جذابی را از آلمان رد کرده تا راهی اولدترافورد شود و انتقالش به این باشگاه به‌زودی به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

10 مرداد 1403 ساعت 09:54

اتلتیکو مادرید و چلسی در آستانه توافق نهایی برای انتقال کانر گلگر به مادرید هستند. توافق‌ها بر سر اکثر مسائل انجام شده است و حالا همه چیز به تصمیم نهایی این بازیکن برای ترک استمفوردبریج بستگی دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها