کد خبر: 720157
تاریخ انتشار :

لحظه به لحظه از پاریس: آمریکا را بردیم!

ورزشکاران ایرانی در روز پنجم المپیک در پنج رشته به مصاف رقبای خود می‌روند.

لحظه به لحظه از پاریس: آمریکا را بردیم!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، در حالى که شرق آسیایى‌ها صدر جدول مدال‌هاى المپیک ۲۰۲۴ پاریس را قبضه کرده‌اند، کاروان ایران همچنان در روزهایی که خبری در رشته‌های پرمدالش نیست، در رشته ای همچون شمشیربازی در انتظار کسب مدال است.

در‌ روز پنجم مسابقات المپیک، کاروان ایران در چهار‌ رشته قایقرانی، شمشیربازی، تیروکمان و‌ تنیس روی میز‌ نماینده دارد. بدون شک‌‌ پرامیدترین رشته در این روز شمشیربازی است که در بخش تیمی‌ پای به میدان‌‌ خواهد گذاشت. این تیم‌ که در بخش انفرادی به توفیقی دست‌ پیدا نکرد، آخرین شانس خود را در بخش تیمی دنبال می‌کند، جایی که باید در یک جدال فوق حساس برابر آمریکا بایستد.

از سوی دیگر جدال جذاب ژاپن، چین و استرالیا در صدر جدول مدال‌ها نیز‌ ادامه خواهد داشت و باید دید سامورایی‌ها می‌توانند جایگاه خود را حفظ کنند یا خیر.

در ادامه لحظه به لحظه با اخبار و حواشی روز‌ پنجم بازی‌های المپیک همراه ما باشید:

علی پاکدامن، فرزاد باهر، محمد رهبری و محمد فتوحی ترکیب تیم ملی شمشیربازی ایران را در بازی با آمریکا تشکیل می‌دهند که از ساعت ۱۵ آغاز خواهد شد.

 پوشش زنده خبری

10 مرداد 1403 ساعت 16:18

تیم ملی والیبال ژاپن در آستانه کسب اولین پیروزی خود در المپیک قرار گرفته است. آن‌ها که در بازی اول خود برابر آلمان شکست خوردند با غلبه بر آرژانتین تا حدود زیادی صعود خود به مرحله بعدی را قطعی خواهند کرد. البته در سمت مقابل شاگردان مندز هم نمی‌خواهند با شکست شانس خود را برای صعود از دست بدهند.

10 مرداد 1403 ساعت 16:10

تیم شمشیربازی ایران در بازگشتی درخشان با نتیجه 44-45 آمریکا را برد و تا ساعتی دیگر مقابل مجارستان قرار خواهد گرفت. ایران در صورت پیروزی در رقابت بعدی به فینال صعود خواهد کرد.

10 مرداد 1403 ساعت 16:06

سان جیاکی دوچرخه‌سوار چینی پس از تصادف در حال ریکاوری است.

10 مرداد 1403 ساعت 15:28

در مسابقات تنیس المپیک پاریس، ایران هم بی‌نماینده نیست. مسیح صلاح داور بین المللی کشورمان در پاریس قضاوت می‌کند و از نزدیک شاهد رقابت بهترین‌های دنیاست.

مسیح صلاح این شانس را پیدا کرده که قضاوت بازی حساس آلکاراس را در کنار سایر داوران بر عهده بگیرد که خبری خوب به شمار می‌رود.

10 مرداد 1403 ساعت 14:23

اسلوونی درحالی اولین طلای خود را در المپیک پاریس دشت کرد که در کمال تعجب، این مدال خوش رنگ را آندریا لشکی به عنوان یک خانم و همچنین فارغ التحصیل دانشکده اقتصاد دانشگاه لیوبلیانا در کشور اسلوونی (بهترین دانشکده در بهترین دانشگاه این کشور) و آن هم در رشته جودو و در وزن منفی 63 کیلوگرم بدست آورد.

10 مرداد 1403 ساعت 14:05

وانگ چوکین، رنک 1 تنیس روی میز جهان، در دیداری غافلگیرکننده با نتیجه 4 بر 2 برابر ترولس مورگارد سوئدی شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

10 مرداد 1403 ساعت 13:55

فدراسیون جهانی تیراندازی در مراسمی با حضور لوچیانو روسی و الکساندرو نیکوترا، رئیس و دبیر کل کنفدراسیون جهانی و جمعی از تیراندازان از محمد بیرانوند، تیرانداز کشورمان در رشته تراپ به عنوان جوان‌ترین تیرانداز حاضر المپیک 2024 پاریس تقدیر کرد.

10 مرداد 1403 ساعت 13:45

در لحظه استارت رقابت‌های کرال پشت المپیک. شناگر مجاری زودتر از دیگران به صدای تپانچه واکنش نشان داده و درون آب می‌پرد.

10 مرداد 1403 ساعت 13:43

ژیا لیان تنیسور 58 ساله چینی که به نحوی عجیب در رقابت‌های این دوره المپیک شرکت کرده بود با شکست مقابل هموطنش از دور مسابقات خارج شد. با این حال او یکی از محبوب‌ترین چهره‌های این دوره از رقابت‌ها لقب گرفت.

10 مرداد 1403 ساعت 13:42

شادی و شعف هاریموتو تنیسور ژاپنی پس از برد مقابل نوشاد عالمیان در رقابت‌های انفرادی تنیس روی میز المپیک پاریس. این سومین پیروزی این ورزشکار ژاپنی مقابل نوشاد بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها