کد خبر: 720524
تاریخ انتشار :

فسخ با النصر: بگذارید به رئال بروم!

روزنامه الیوم عربستان گزارش داد که این جنت آیمریک لا پورت به دنبال فسخ قرارداد او با النصر برای انتقال به رئال است.

فسخ با النصر: بگذارید به رئال بروم!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، طبق اطلاعات منتشر شده توسط الیوم، آیمریک لاپورت (30 ساله) از طریق ایجنت خود اصرار دارد که النصر را ترک کند. به همین منظور یک جلسه اضطراری بین مدیر ورزشی، فرناندو هیرو، مربی، لوئیس کاسترو، و نیز رئیس باشگاه تشکیل خواهد شد. با این حال، منابعی در النصر وقوع هر نوع انتقالی در ساعات آینده را رد می‌کنند.

همان‌طور که آاس اخیرا فاش کرد، هدف رئال مادرید این است که پس از منتفی شدن جذب لنی یورو و رفتن او به یونایتد، مدافع جدید جذب نکند اما اگر فرصت خوبی مهیا باشد و یک مدافع بزرگ در دسترس قرار بگیرد، برایش اقدام خواهند کرد. لاپورت همه مشخصات لازم برای حضور در رئال را دارد و گزینه مورد علاقه کارلو آنچلوتی است.

این مدافع ملی پوش اسپانیا دو سال دیگر از قراردادش با النصر باقی مانده، اما از حضور در این باشگاه راضی نیست و به دنبال جدایی است. گزینه رئال مادرید او را اغوا کرده و لاپورت یکی ازبازیکنانی است که آنچلوتی به او توجه دارد. تنها مشکل این است که رئال مادرید نمی خواهد مبلغی را برای انتقال پرداخت کند و این بازیکن است که باید قراردادش را فسخ کند تا با هزینه صفر راهی برنابئو شود. روزهای پیش رو در سرنوشت لاپورت تعیین کننده خواهد بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها