کد خبر: 720630
تاریخ انتشار :

لای و ترانسفر: بمب این تابستان هنوز منفجر نشده!

انتظار فوتبال دوستان برای یک انتقال بزرگ و غیرمنتظره در پنجره تابستانی امسال همچنان ادامه دارد.

لای و ترانسفر: بمب این تابستان هنوز منفجر نشده!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه‌های اروپایی همچنان در تلاش هستند تا بتوانند تیم‌هایشان را برای رقابت‌های فصل آینده آماده کنند و این در حالی است که دیگر فرصت زیادی تا شروع مسابقات باقی نمانده است اما آنها امیدوار هستند که بتوانند در همین فرصت باقی مانده بازیکنان مدنظرشان را به خدمت بگیرند.

در روزهای اخیر بیشتر شایعات مربوط به احتمال جدایی خولین آلوارز از منچسترسیتی و توافق او با باشگاه اتلتیکو مادرید بوده است. گفته می‌شود که مدیران اتلتیکو مذاکرات برای به خدمت گرفتن این بازیکن را آغاز کرده‌اند و آماده هستند تا مبلغی در حدود ۶۰ میلیون یورو برای او هزینه کنند.

این در حالی است که فدریکو کیه‌زا هم دیگر ستاره‌ای است که در روزهای اخیر جدایی‌اش از یوونتوس قطعی شده است. تیاگو موتا شب گذشته اعلام کرد که این بازیکن باید به دنبال باشگاه جدیدی باشد و جایی در ترکیب این تیم برای فصل آینده نخواهد داشت و این اتفاق خوشایندی برای این ستاره ایتالیایی نخواهد بود.

در این پست از همه شایعات و حرکات مربوط به بازار نقل و انتقالات مطلع خواهید شد.

این ستون لحظه به لحظه آپدیت می‌شود تا اگر به دنبال آخرین تحولات و جابه‌جایی‌های فوتبال در دنیا هستید، چیزی را از دست ندهید:

 پوشش زنده خبری

14 مرداد 1403 ساعت 13:25

فولامرسمی: خورخه کوئنکا، در فولام با 6.7 میلیون یورو

فولام رسما خورخه کوئنکا را با قراردادی 6.7 میلیون یورویی از ویارئال خرید. ویارئال به دلیل متغیرها می‌تواند یک میلیون و نیم بیشتر درآمد داشته باشد. 1.3 میلیون یورو از این انتقال به بارسا می‌رسد.

14 مرداد 1403 ساعت 13:10

دورتموند دورتموند مصمم است که کریم آدیمی را در پنجره تابستانی امسال حفظ کند و هیچ تصمیمی برای فروش او نخواهد داشت. بحث انتقال این بازیکن به یوونتوس کاملا منتفی شده و آنها تنها در صورتی با فروش او موافقت خواهند کرد که پیشنهادی دیوانه‌وار برایش دریافت کنند.

14 مرداد 1403 ساعت 13:01

بایرن مونیخ مکس ایبرل، مدیر بایرن مونیخ، تایید کرد که برایان ساراگوسا قرار است به‌صورت قرضی از این باشگاه جدا شود تا فرصت بیشتری برای بازی در فصل آینده پیدا کند و بتواند تجربه بیشتری برای بازگشت به بایرن و حضور در ترکیب این تیم به دست آورد.

14 مرداد 1403 ساعت 12:00

منچسترسیتی مدیر برنامه خولین آلوارز این هفته راهی انگلیس خواهد شد تا مذاکراتی را با مدیران منچسترسیتی انجام دهد. گفته می‌شود سیتی حاضر نیست او را با پیشنهادی در حدود ۴۰ تا ۵۰ میلیون یورو به فروش برساند و خواهان دریافت مبلغی قابل توجه است. اتلتیکو مادرید و پاری سن ژرمن مشتریان جدی این بازیکن هستند.

14 مرداد 1403 ساعت 12:00

اتلتیکومادریدمذاکرات اتلتیکو مادرید با کانر گلگر بالاخره روند مثبتی داشته است. این باشگاه چند روز قبل با چلسی به توافق رسید اما هنوز نتوانسته بود با این بازیکن به توافق دست پیدا کند اما حالا انتظار می‌رود که این انتقال در فاصله چند روز آینده نهایی شود.

14 مرداد 1403 ساعت 11:58

آتالانتاتوافق نهایی برای انتقال هانس هاتبوئر از آتالانتا به باشگاه رن فرانسه انجام شده است. مذاکرات برای جذب این بازیکن از مدتی قبل ادامه داشت و حالا او آمده است تا فوتبالش را در فصل آینده در لیگ یک فرانسه ادامه دهد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها