کد خبر: 721147
تاریخ انتشار :

به لطف سردار، توپ بازی سپاهان به یحیی رسید!

یحیی الغسانی را می‌توان ستاره شباب الاهلی در دیدار برابر سپاهان نامید و او یک تنه، باعث پیروزی شوالیه‌های سرخ بود.

به لطف سردار، توپ بازی سپاهان به یحیی رسید!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، اوضاع در دیدار برابر نماینده امارات، بر وفق مراد سپاهان پیش نرفت. شاگردان مورایس نتوانستند از فرصت خوب میزبانی استفاده کنند و با نتیجه عجیب چهار بر یک، برابر شباب الاهلی تن به شکست دادند. باختی که علاوه بر سردار آزمون، می‌توان ردپای یک ستاره دیگر را در رقم خوردن آن مشاهده کرد.

حضور یحیی الغسانی در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان نشان دهنده این موضوع بود که پائولو سوزا حسابی روی درخشش این بازیکن حساب باز کرده است. ستاره ملی پوش اماراتی که فصل قبل نیز در ترکیب شوالیه‌های سرخ درخشیده بود و ستاره نبرد دو تیم در نقش جهان اصفهان بود.

بازیکنی که در سال 2021 از الوحده به شباب الاهلی آمد، فصل قبل توانسته بود 10 بار برای تیمش گلزنی کند و 6 پاس گل بدهد. وینگر 26 ساله‌ای که هم روی گل سردار آزمون اثرگذار بود و هم اینکه خودش توانست دو مرتبه دروازه پیام نیازمند را باز کند که بدون شک گل نخست او و تغییر نتیجه بازی از تساوی یک – یک به برتری دو بر یک برای تیمش، گل بسیار مهمی بود.

الغسانی که روی گل سردار از سمت چپ حرکتی را آغاز کرده بود و ضربه او پس از برخورد به پای مدافع سپاهان نصیب آزمون و در نهایت گل تساوی شباب الاهلی شده بود، در ادامه و روی اشتباه نیازمند و حنانوف، در وقت‌های اضافه حساب کار را دو بر یک کرد و تیر خلاص را نیز در آخرین ثانیه‌های پایانی بازی بر پیکر اصفهانی‌ها وارد نمود و بازی را چهار بر یک کرد.

نکته جالب اینکه یحیی الغسانی در جام ملت‌های آسیا نیز موفق شده بود دروازه ایران را باز کند. جایی که ملی پوشان 2 بر یک به پیروزی رسیدند، ستاره شباب الاهلی در آخرین ثانیه‌های بازی توانست دروازه علیرضا بیرانوند را باز کرده و مانع از کلین‌شیت او شود.

البته الغسانی در آن دیدار در دوئل تن به تن با گلر تراکتور مغلوب شد و در دقیقه 64 بود که بیرانوند موفق شد ضربه پنالتی یحیی را مهار کند و مانع از کاهش اختلاف دو تیم شود.

تیم ملی ایران در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی باید با امارات روبرو شود و اکنون مدافعان تیم ملی بیش از هر زمان دیگری می‌دانند که باید مراقب این وینگر سرعتی باشند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها