کد خبر: 721388
تاریخ انتشار :

فوری: یحیی عطیه‌الله به الاهلی پیوست!

گزینه مراکشی پرسپولیس برای تقویت سمت چپ خط دفاعی به الاهلی مصر رفت.

فوری: یحیی عطیه‌الله به الاهلی پیوست!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه سوچی روسیه رسما از صدور رضایت‌نامه یحیی عطیه‌الله خبر داد و اعلام کرد برای انتقال این مدافع چپ مراکشی به الاهلی مصر به توافق رسیده است.

باشگاه پرسپولیس که طی هفته‌های اخیر به طور جدی پیگیر جذب یحیی عطیه‌الله بود، نتوانست این بازیکن را از باشگاه سوچی روسیه به خدمت بگیرد و روند مذاکرات طرفین به نتیجه مثبت ختم نشد تا او راهی الاهلی مصر و تیم مورد علاقه‌اش شود.

یحی عطیه‌الله از زمان شروع تمرینات پیش فصل سوچی تصمیم به غیبت گرفته بود و حتی یک جلسه هم در آن شرکت نکرد، اما با هشدارهای این باشگاه تصمیم گرفت به روسیه سفر کند و مذاکراتش را برای جدایی پیش ببرد که همزمان با آن، باشگاه‌های خواهان وی از جمله پرسپولیس و الاهلی مصر نیز مذاکرات خود را به طور جدی‌تر دنبال کردند ولی در نهایت این بازیکن به تیم مشهور مصری رفت.

پرسپولیس پس از جدایی عبدالکریم حسن تلاش زیادی برای جذب یک مدافع چپ باکیفیت داشت و به همین منظور با یحیی عطیه‌الله وارد مذاکره شد ولی سوچی روسیه که مالکیت این بازیکن را در اختیار داشت، او را به سمت الاهلی مصر فرستاد تا سرخ‌پوشان پایتخت در فاصله کمتر از یک هفته تا نخستین مسابقه فصل خود در لیگ برتر همچنان بدون جذب بازیکن در سمت چپ خط دفاعی بمانند.

باشگاه سوچی که به‌خاطر سقوط از لیگ برتر به لیگ یک روسیه تصمیم به فروش مدافع چپ مراکشی خود گرفته بود، در اطلاعیه‌ای شبانه با تیتر «یحیی عطیه‌الله به کار خود در مصر ادامه می‌دهد!» نوشت:

«مدافع ۲۹ ساله مراکشی برای فصل ۲۵-۲۰۲۴ به صورت قرضی در الاهلی قاهره بازی خواهد کرد که برای چهل و چهارمین بار در تاریخ خود عنوان قهرمانی مصر را به دست آورد.

عطیه‌الله قبل از جدایی قرضی قراردادش را با سوچی تا پایان فصل ۲۷-۲۰۲۶ تمدید کرد.

علاوه بر این، پرافتخارترین باشگاه در قاره آفریقا (الاهلی مصر) نیز پس از اتمام قرارداد قرضی، حق خرید دائمی بازیکن را خواهد داشت.

عطیه‌الله در فوریه سال ۲۰۲۴ به باشگاه سوچی پیوست. او در فصل اخیر لیگ برتر روسیه در ۱۱ بازی حضور یافت که در آن یک گل پیروزی مقابل اسپارتاک مسکو به ثمر رساند و سه پاس گل داد.»

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها