کد خبر: 721783
تاریخ انتشار :

ششمین خرید تراکتور معرفی شد (عکس)

باشگاه تراکتور رسما از جدیدترین بازیکن خود در نقل و انتقالات رونمایی کرد.

ششمین خرید تراکتور معرفی شد (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، پوریا پورعلی که طی هفته‌های گذشته بحث حضورش در تراکتور وجود داشت و توافق اولیه را هم با این باشگاه انجام داده بود، به طور رسمی قراردادش با سرخ‌پوشان تبریزی را امضاء کرد.

این هافبک دفاعی که پس از دو فصل حضور در ذوب‌آهن، سال گذشته به ملوان انزلی پیوست و در لیگ بیست و سوم نیز 25 بازی برای این تیم انجام داد و یک گل به ثمر رساند، با عقد قراردادی دو ساله رسما به تراکتور پیوست.

پورعلی که تجربه حضور در خونه به خونه بابل، بادران تهران و فجر شهید سپاسی را در لیگ دسته اول دارد، طی سه سال اخیر در لیگ برتر برای ذوب‌آهن و ملوان بازی کرده بود که عملکردش مورد توجه باشگاه تراکتور قرار گرفت و راهی این تیم شد.

این هافبک دفاعی 28 ساله در فصل اخیر جایگاه ثابتی در ملوان انزلی داشت و یکی از مهره‌های کلیدی این تیم بود که تصمیم گرفت راهی تراکتور شود و قراردادی دو ساله امضاء کند.

باشگاه تراکتور که پیش از این علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی ترابی را به‌عنوان خریدهای لیگ برتری معرفی کرده و دو بازیکن خارجی هم به خدمت گرفته بود، پورعلی را جذب کرد تا تعداد مهره‌های تازه واردش به 6 نفر برسد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها