کد خبر: 722567
تاریخ انتشار :

خبر بد برای رئال: محرومیت طولانی ستاره اخراجی

فرلان مندی به احتمال زیاد با محرومیت بیشتر از یک جلسه برای کارت قرمزی که دریافت کرد روبه‌رو خواهد شد.

خبر بد برای رئال: محرومیت طولانی ستاره اخراجی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته اول از فصل جدید رقابت‌های لالیگا مقابل مایورکا به میدان رفت و دو تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش در زمین مایورکا در نهایت به تساوی ۱-۱ رضایت دادند تا امتیازات این دیدار بین آنها تقسیم شود.

حضور کیلیان امباپه در ترکیب رئال انتظارات از این تیم را بالا برده است و بسیاری منتظر بودند که آنها در این بازی عملکردی درخشان را به نمایش بگذارند و با یک نتیجه پر گل به پیروزی برسند اما روند مسابقه مطابق انتظارشان پیش نرفت و باعث شد که به کسب یک امتیاز رضایت دهند.

اما اتفاق تلخی که در لحظات پایانی برای رئالی‌ها رخ داد مربوط به اخراج فرلان مندی بود. این مدافع فرانسوی در فاصله چند ثانیه پیش از پایان این دیدار و در تلاش برای بازپس‌گیری توپ از بازیکن حریف خطایی انجام داد که با کارت قرمز مستقیم داور روبه‌رو شد و حالا ممکن است که این کارت دردسرهای بیشتری را برای او به همراه داشته باشد.

منابع نزدیک به باشگاه رئال مادرید معتقد هستند که به احتمال زیاد محرومیت در نظر گرفته شده برای او پس از دریافت این کارت بیشتر از یک جلسه خواهد بود و این احتمال وجود دارد که مندی حداقل سه بازی بعدی تیمش در لالیگا را از دست بدهد که به هیچ وجه خبر خوبی برای کارلو آنچلوتی و تیمش نخواهد بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها