کد خبر: 722761
تاریخ انتشار :

ورزشگاه نقش‌جهان هم از دسترس خارج شد(عکس)

فرآیند تعویض چمن ورزشگاه نقش جهان آغاز شد و این ورزشگاه از دسترس سپاهانی‌ها خارج شد.

ورزشگاه نقش‌جهان هم از دسترس خارج شد(عکس)
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش‌ سه"، باشگاه سپاهان قصد داشت خیلی زودتر از این‌ها و پیش از اینکه ماموریت تعویض چمن به مرحله اجبار برسد، این کار را انجام بدهد، اما به دلیل فاصله 50 روزه‎‌ای که تا دیدار نیمه‌نهایی جام حذفی میان سپاهان و گل‌گهر و سپس دیدار مرحله اول پلی‌آف میان طلایی‌پوشان فوتبال ایران و شباب‌الاهلی وجود داشت، امکان این اقدام میسر نشد.

با این حال میزبانی سپاهان از نماینده امارات در وضعیت فاجعه‌باری برگزار شد تا مدیران باشگاه سپاهان در حالی که شرایط میزبانی در ورزشگاه فولادشهر را نیز به دلیل بازی تیم ملی مقابل قرقیزستان در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی پیدا نکردند، افتتاحیه لیگ را هم در همان چمن نامساعد مقابل چادرملو برگزار کنند و سپس بلافاصله فرآیند تعویض چمن آغاز شود.

این اقدام را باشگاه سپاهان اینطور اطلاع‌رسانی کرده است:« از امروز عملیات تخلیه چمن ورزشگاه نقش جهان اجرایی شد تا به زودی عملیات زیرسازی انجام گردد.» 

باشگاه سپاهان در ادامه اطلاعیه خود از موضوع مهمی پرده برداشته که به استفاده از چمن رول شده به جای کاشت چمن اشاره دارد و بیان شده که ورزشگاه نقش جهان با این اقدام می‌تواند به زودی در دسترس قرار بگیرد:« تلاش مسئولین امر بر این است که سپاهان نخستین دیدار خانگی خود در لیگ قهرمانان آسیا(سطح دوم) را در ورزشگاه نقش جهان برگزار کند. لازم به ذکر است، رول‌های چمن در زمین جاگذاری خواهند شد تا اعضای تیم سپاهان برای مسابقه در ورزشگاه نقش جهان مشکلی نداشته باشند. این رول‌ها از شهر دیگری به اصفهان منتقل خواهد شد.» 

در واقع سپاهان دو راه برای خلاص شدن از چمن فعلی نقش جهان داشت که یکی زیرسازی و کاشت چمن تازه بود و دیگری زیرسازی و استفاده از رول‌های آماده که به دلیل شرایط خاص کشور و اینکه استادیوم مناسبی در دسترس سپاهانی‌ها نیست، گزینه دوم انتخاب شده تا در زمان مناسب و فرصت مقتضی نسبت به تعویض و کاشت چمن تازه اقدام شود.

سپاهان روز دهم مهرماه اولین بازی آسیایی خود را مقابل شارجه امارات برگزار خواهد کرد و باید دید تا آن زمان شرایط چمن نقش جهان که قرار است با رول‌های پرورش داده شده در یک شهر دیگر از ایران جایگزین شود، چه وضعیتی خواهد داشت.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها