کد خبر: 722878
تاریخ انتشار :

امباپه و هازارد: چه مقایسه احمقانه‌ای!

فقط یک بازی گل نزدن در رئال کافی بود تا مخالفان رئال امباپه را با هازارد مقایسه کنند. سردبیر آاس به این قضیه واکنش نشان داده است.

امباپه و هازارد: چه مقایسه احمقانه‌ای!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، شروع کیلیان امباپه در رئال مادرید با گلزنی به آتالانتا در سوپرجام اروپا همراه بود تا ستاره فرانسوی مورد تمجید قرار بگیرد، ولی با اولین بازی بدون گلزنی که یکشنبه مقابل مایورکا بود، انتقادات از او خیلی زود شروع شد. کیلیان موقعیت‌هایی خلق کرد، ولی موفق نبود. توماس رونسرو، سردبیر آاس با مقایسه بین شروع زیدان در رئال (فصل 02-2001) با شروع امباپه به این انتقادات واکنش نشان داده است.

رونسرو نوشت: «در کشور شگفت‌انگیزمان، رسمی داریم که هرگز ترک نمی‌شود، انتقاد شدید از هر چیزی که با هیاهو و تحسین می‌آید، گویی حسادت پایان‌ناپذیر است و این همه چیز را توجیه می‌کند. این اتفاق با زیدان در سال 2001 رخ داد. رئال مادرید یک فوق ستاره را از خانواده آنیلی و یوونتوس ربود، اما پس از یک ماه رقابت، برخی اصرار داشتند که آیا جذب جادوگر اهل مارسی اشتباه نبوده است؟ دلیل؟ او با سیستم دلخواه رئال سازگار نبود. او نمی‌درخشید و به نظر می‌رسید بازیکنی نامناسب باشد. اینکه رئال مادرید بدون او هم فصل قبلش قهرمان لالیگا شده بود، اما زمان نشان داد که آن یک بحث احمقانه در مورد زیدان بود.

خب، با امباپه، او هم فرانسوی، من شروع به حس کردن همان شباهت‌ها به بحث احمقانه در مورد زیدان کرده‌ام. اینکه کیلیان تمایل دارد به سمت چپ زمین برود و با وینیسیوس برخورد کند و حتی با بلینگام. سال گذشته بدون او همه چیز را بردیم و... من اولین کسی بودم که دو سال پیش به خاطر پاسخ رد کیلیان به باشگاه رؤیاهای کودکی‌اش به شدت عصبانی شدم، اما به نظر من غیرقابل قبول به نظر می‌رسد که به خریدی عالی که در نهایت یک دوران را رقم خواهد زد، شک کنیم. درست مثل زیزو. امباپه به صبر همه از آنچلوتی، از هم‌تیمی‌هایش و از طرفداران نیاز دارد. اجازه ندهید کسی شک کند که او در نهایت برنابئو را مسحور خودش خواهد کرد. شما به عنوان بازیکن یا استعداد دارید یا ندارید و او مقدار زیادی از آن دارد. هنگامی که او ارتباطش در زمین با وینی، رودریگو و جود را بهبود ببخشد، شاهد فوتبال طلایی رئال خواهیم بود که تیم را به اوج می‌رساند. اجازه دهید KM9 با آرامش، خودش را در رئال سازگار کند. تردید به او حماقت است.»

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها