کد خبر: 722924
تاریخ انتشار :

یک انتقال غیرمنتظره دیگر برای بارسلونا

آندریاس کریس تن سن، بازیکن تعویضی بارسا در بازی برابر والنسیا بود و پیشنهادات خوبی از لیگ برتر دارد. بارسا به فروش او بی‌میل نیست.

یک انتقال غیرمنتظره دیگر برای بارسلونا
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، مدافع دانمارکی دو فصل پیش از چلسی به عنوان بازیکن آزاد وارد بارسلونا شد. او در اولین فصل حضورش در کسب عنوان قهرمانی لالیگا نقش کلیدی داشت و به عنوان مدافع میانی هم بازی کرد. در فصل گذشته با صلاحدید ژاوی، او این پست را با پست هافبک دفاعی جایگزین کرد. در فصل جاری به نظر می‌رسد او در ایده‌های فلیک جای ثابتی ندارد و می‌تواند یکی از مهره‌هایی باشد که از نظر مالی به باشگاه سود خوبی برساند. درست مثل ایلکای گوندوگان که با جدایی خود بارسا را از پرداخت 18 میلیون یورو دستمزد راحت کرد.

حالا جدایی احتمالی کریستنسن نیز به بارسا اجازه می‌دهد تا قرارداد دنی اولمو را ثبت کند، که اولویت اصلی مدیریت ورزشی به رهبری دکو است و در اولین هفته لیگ چون قراردادش ثبت نشده بود، بازی نکرد.

کریستنسن همچنان خواهان زیادی در لیگ برتر دارد، جایی که او زمانی برای چلسی بازی می‌کرد. او در جام ملت‌های اروپا برای دانمارک نیز بازیکن ثابت بود. 

در جام خوان گامپر، کریستنسن در یازده تای اصلی شروع کرد، اما در نیمه دوم تعویض شد و در اولین بازی رسمی برابر والنسیا، او بازیکن تعویضی بود و کوبارسی به عنوان مدافع میانی از ابتدا بازی کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها