کد خبر: 723050
تاریخ انتشار :

غیبت ستاره بی‌ادعا: رئال همین روز اول فهمید

رئال مادرید بدون تونی کروس و خو سل و نمی‌تواند ادعا کند بهترین تیم تاریخش را دارد؛ یک واقعیت تلخ.

غیبت ستاره بی‌ادعا: رئال همین روز اول فهمید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، در رئال مادرید یک مساوی یعنی سلام به بحران، خراب شدن همه جشن‌ها و یک هفته سر و کله زدن با انتقادات. در این دو سه روز همه چیز آنقدر زشت بوده که امباپه را برخی به چلسی هم فرستاده‌اند، باشگاهی که میلیون‌ها ثروت دارد و می‌تواند هر کسی را بخرد.

یکی دیگر از پیامدهای این تساوی این است که بارسلونایی که شرایط بحرانی داشت، حالا خود را بدون بهترین بازیکنش نیز مدعی قهرمانی می‌بیند. این سرخوشی به حدی افزایش یافته است که اولین تصمیم بارسا بعد از تساوی رئال مقابل مایورکا، خلاص شدن از شر گوندوگان بوده است، حمله‌ای جدی برای درست کردن فرپلی مالی با فرستادن ستاره آلمانی به آغوش پپ گواردیولا.

می‌گویند رئال مادرید بهترین تیم تاریخ خود را دارد. این چیزی است که هر دو سال یک بار در مورد آن شنیده و نوشته می‌شود اما در روز اول لالیگا رئال یک چیز کم داشت، خوسلو!

نمی‌توان گفت رئال بهترین تیم تاریخش را دارد، وقتی فقط دو مدافع میانی تخصصی در دسترس باشند و تونی کروس، بهترین هافبک خود، را از دست داده باشد و جایگزینی هم برایش نیامده باشد. بهترین تیم تاریخ رئال غیبت بازیکنی مثل خوسلو را در روز اول حس کرد. بازیکنی که سال گذشته بدون هیاهو و زرق و برق وارد رئال شد و مثل یک ستاره تیم را ترک کرد. رئال دیگر تمام‌کننده‌ای برای ارسال‌هایش ندارد. نه تونی کروس که بهترین ارسال‌ها را داشت و نه خوسلو که آن ارسال‌ها را به گل تبدیل می‌کرد.

آنچلوتی که در جلو قدرت اتمی دارد، می‌داند چه کسی چند سیگار برگ او را در فصل گذشته نجات داد. گاهی اوقات قهرمانی و سفر به سیبلس به یک ریباند، یک گل غیرمنتظره و به یک خوسلو بستگی دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها