کد خبر: 723221
تاریخ انتشار :

امید بارسا: ثبت قرارداد اول مو ۵ دقیقه قبل بازی!

مدیران بارسلونا این فرصت را خواهند داشت که ۵ دقیقه پیش از شروع بازی برابر اتلتیک بیلبائو قرارداد دنی اول مو را ثبت کنند.

امید بارسا: ثبت قرارداد اول مو ۵ دقیقه قبل بازی!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، مشکلات مالی بارسلونا در تابستان امسال دردسرهای بسیار زیادی را برای این باشگاه به همراه داشته و باعث شده است که آنها نتوانند بازیکنان مدنظرشان را به خدمت بگیرند و در ثبت قرارداد بازیکنان فعلی هم با مشکلاتی روبرو شده‌اند.

دنی اولمو که پس از درخشش در ترکیب تیم ملی اسپانیا در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ با پیشنهادهای بسیاری روبرو بود، یکی از گزینه‌های اصلی بارسا بود که در نهایت به این تیم اضافه شد اما همین مشکلات مالی باعث شده است که قرارداد او همچنان در لالیگا به ثبت نرسد و حتی جدایی ایلکای گوندوگان هم کمکی به این اتفاق نکرد.

این ستاره اسپانیایی در بازی هفته اول برابر والنسیا به همین دلیل غایب بود و نتوانست تیمش را همراهی کند و با توجه به اینکه تلاش‌های مدیران بارسا برای ثبت قرارداد او تا به حال نتیجه نداده، این احتمال وجود دارد که در بازی امشب برابر اتلتیک بیلبائو هم حضور نداشته باشد اما مدیران این باشگاه هنوز ناامید نیستند.

نام اولمو در فهرست بازیکنان دعوت شده برای این بازی قرار گرفته و روزنامه اسپورت خبر داده است که آنها می‌توانند تا پنج دقیقه پیش از شروع بازی قرارداد این بازیکن را ثبت و از او استفاده کنند. همین باعث شده است که بارسایی‌ها همچنان به تلاش ادامه دهند و امیدوار باشند که این ستاره جدید بتواند در این بازی به آنها کمک کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها