کد خبر: 723383
تاریخ انتشار :

گلر جنجالی و خبرساز از استقلال جدا شد

و دران کی و سف سکی، گلر اهل بوسنی، پس از توافق با مدیران استقلال، قراردادش را با آبی ها فسخ کرد.

گلر جنجالی و خبرساز از استقلال جدا شد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، پس از پایان فصل قبل و در روزهایی که ادامه همکاری سیدحسین حسینی و جواد نکونام با استقلال نامشخص بود، هلدینگ خلیج فارس با ارسال یک پیشنهاد رسمی، اقدام به جذب دو بازیکن اهل بوسنی به نام‌های ودران کیوسفسکی و آلمدین زیلیکیچ کرد.

این موضوع که بدون اطلاع مدیریت باشگاه استقلال صورت گرفت، حوشی زیادی را به دنبال داشت. با ادامه همکاری استقلال با نکونام و حسینی، سرمربی آبی‌ها حضور زیلیکیچ در تیم را پذیرفت اما با وجود حضور حسینی، او دیگر نیازی به گلر خارجی نداشت.

در همین خصوص، فرشید سمیعی مأموریت سختی برای پایان دادن به قرارداد همکاری با ودران کیوسفسکی داشت. او باید بدون هزینه مالی سنگین برای باشگاه، از شر این خرید ناخواسته خلاص می‌شد و طی هفته‌های اخیر نیز مذاکرات متعددی با این گلر و مدیربرنامه‌هایش صورت گرفت.

استقلالی‌ها ابتدا قصد داشتند تا کیوسفسکی را به باشگاه‌های لیگ برتری نظیر آلومینیوم اراک یا شمس آذر قزوین قرض بدهند که این اتفاق رخ نداد و در نهایت برای فسخ توافق‌نامه‌ای که با این گلر اهل بوسنی به امضا رسیده بود، با وی وارد مذاکره شدند.

در نهایت نیز باشگاه استقلال موفق شد که به همکاری خود با کیوسفسکی پایان دهد و این گلر به احتمال فراوان، به زودی راهی یک باشگاه خارجی می‌شود تا پرونده حضور او در استقلال برای همیشه بسته شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها