کد خبر: 723529
تاریخ انتشار :

زنده از نقل و انتقالات اروپا: زودتر کار را تمام کن!

پنجره نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا به روزهای پایانی نزدیک می‌شود و هیجان فوتبال دوستان برای تماشای جا به جایی های جذاب و پرهیاهو به اوج رسیده است.

زنده از نقل و انتقالات اروپا: زودتر کار را تمام کن!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، لیگ‌های اروپایی چند روزی است که فصل جدید را آغاز کرده و در حال برگزاری مسابقات هستند اما تب و تاب خرید و فروش بازیکنان هنوز در بین هواداران و البته مدیران ادامه دارد و آنها در تلاش هستند تا بتوانند بهترین نفرات ممکن را برای ادامه فصل در اختیار داشته باشند.

باشگاه‌هایی مانند رئال مادرید و بایرن مونیخ و منچسترسیتی به خریدهایشان پایان داده‌اند اما حواشی و هیاهو پیرامون باشگاه‌هایی چون لیورپول، منچستریونایتد، یوونتوس و بارسلونا همچنان ادامه دارد و انتظار می‌رود که این چند روز آخر برای آنها بسیار پر ماجرا باشد و شاهد خرید و فروش‌های جذابی باشیم.

در این پست از همه شایعات مربوط به بازار نقل و انتقالات فوتبال اروپا مطلع خواهید شد.

این ستون لحظه به لحظه آپدیت می‌شود تا شما که به دنبال تحولات فوتبال اروپا هستید، هیچ خبری را از دست ندهید:

 پوشش زنده خبری

06 شهریور 1403 ساعت 11:50

فابیو ویرا در آستانه انتقال قرضی و یک ساله از آرسنال به پورتو است. توافق نهایی انجام شده و او روز سه‌شنبه در تست پزشکی این باشگاه در پرتغال حاضر خواهد شد. بند خرید اجباری یا اختیاری در این قرارداد قرضی گنجانده نشده است.

06 شهریور 1403 ساعت 11:45

باشگاه الهلال عربستان علاقه زیادی به جذب کینگزلی کومان دارد و حاضر است مبلغ قابل توجهی را هم برای او پرداخت کند. بایرن مونیخ مذاکرات برای انتقال این بازیکن را آغاز کرده است.

06 شهریور 1403 ساعت 11:44

الهلال در انتظار پاسخ نهایی ژوائو کانسلو است تا مقدمات حضور او در عربستان برای انجام تست پزشکی را فراهم کند. گفته می‌شود که پیشنهاد ۲۵ میلیون یورویی ارائه شده از سوی آنها توسط منچسترسیتی پذیرفته شده است و حالا همه چیز به تصمیم این ستاره پرتغالی بستگی دارد.

06 شهریور 1403 ساعت 11:40

مذاکرات بین مدیران دو باشگاه چلسی و بورنموث برای انتقال قرضی و یک ساله کپا آریسابالاگا ادامه دارد. کپا آماده است تا در صورت نهایی شدن این توافق، خیلی زود در تست پزشکی حاضر شود و قراردادش را به امضا برساند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها