کد خبر: 726153
تاریخ انتشار :

اختصاصی: بهترین بازیکن دنیا سرویس مدرسه می‌شود!

اروین انگاپت بهترین بازیکن والیبال جهان در گفت و گوی اختصاصی با ورزش سه از تصمیم احتمالی و غیرمنتظره‌اش پرده برداشت.

اختصاصی: بهترین بازیکن دنیا سرویس مدرسه می‌شود!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، اروین انگاپت باز هم حدود یک هفته میهمان ایران بود. این‌بار اما او برای نماینده اندونزی به میدان رفت و بر خلاف دفعه قبلی که با پیکان قهرمان آسیا شد این‌بار نتوانست به این عنوان دست پیدا کند.

فوق ستاره والیبال جهان و بهترین بازیکن حال حاضر دنیا چندی قبل با نمایش خیره کننده خود توانست فرانسه را به طلای المپیک پاریس برساند و برای دومین‌بار متوالی عنوان ارزشمندترین بازیکن مهم‌ترین تورنمنت ورزشی جهان را از آن خود کند.

بعد از المپیک همه منتظر رونمایی از تیم جدید اروین انگاپت بودند تا اینکه او با انجام یک مصاحبه کار مشتریانش را سخت کرد. جایی که ستاره فرانسوی اتمام حجت کرد که هر تیمی که او را می‌خواهد باید پول زیادی پرداخت کند؛ مصاحبه‌ای که در یزد هم تکرار شد تا مشخص شود انگاپت فقط یک پیشنهاد نجومی را خواهد پذیرفت؛ پیشنهادی که بالاتر از ویلفردو لئون او را به گران‌ترین والیبالیست جهان تبدیل کند.  

به شکل اتفاقی در پرواز یزد به تهران با تیم اندونزی همسفر شدیم و همین فرصت خوبی بود تا از اروین انگاپت در مورد آینده‌اش سوال کنیم. فوق‌ ستاره فرانسوی این‌بار با لحنی شوخ‌طبعانه پاسخ خبرنگار "ورزش سه" را داد و گفت: "در یکی از مصاحبه‌های بعد از بازی به تو گفتم، باید خیلی پیشنهاد بزرگی به دستم برسد تا آن را قبول کنم."

وقتی از انگاپت پرسیدیم اگر پیشنهاد مد نظرش را دریافت نکند، چه خواهد کرد او گفت: "الان که کلا نمی‌خواهم به والیبال فکر کنم. می‌خواهم فورا به فرانسه بروم و فرزندانم را به مدرسه ببرم و برگردانم، الان فقط خانواده و شاید هم کمی موسیقی؛ نمی‌دانم اصلا شاید سه، چهار ماه والیبال بازی نکردم، واقعا نمی‌دانم. این برای خود من هم مثل یک معماست پس بیا منتظر بمانیم ببینیم چه می‌شود."

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها