کد خبر: 727096
تاریخ انتشار :

دیوانگی محض بوکسور روس: کشتی با خرس قهوه‌ای

بوکسور روس تبار جهان این روزها برای بازگشت به فرم دلخواهش، در جنگل‌های کانادا با حیوانات وحشی نبرد می‌کند.

دیوانگی محض بوکسور روس: کشتی با خرس قهوه‌ای
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، ارسلان بیک محمودوف ستاره 35 ساله بوکس جهان که ملیتی روس دارد و در تمامی 21 فایت خود، 19 بار برنده شده و از این 19 بار، در هجده مرتبه رقبای خود را ناک اوت کرده، به تازگی یک چالش بسیار عجیب را تجربه کرد و ویدئو را با دنبال کنندگانش در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

بوکسور سنگین وزن روس که خودش را برای مسابقه ماه آینده خود آماده می‌کند، در روند آماده‌سازی خود به جنگل‌های کانادا رفت و در این جنگل با یک خرس قهوه‌ای، کشتی گرفت!

او در ماه آگوست یک فایت سخت با گیدو ویانلو داشت که در آن به سختی شکست خورد و پس از 5 سال در رینگ برای دومین بار در زندگی‌اش شکست خورد که بسیار این موضوع مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت ولی او که می‌خواهد با نمایش فرم جدید خود این شکست را فراموش کند، به سختی تمرین می‌کند.

سرشاخ شدن او با خرس قهوه‌ای در جنگل‌های کوهستانی کانادا اگر چه به عقیده برخی می‌تواند یک جدال با یک خرس تربیت شده باشد و او خوی وحشی‎‌گرایانه خودش را نداشته باشد اما واقعیت این است که خرس‌های این زیست بوم، حداقل 500 کیلوگرم وزن دارند و قد آنها 230 متر تخمین زده می‌شود که همین موضوع نشان می‌دهد درگیر شدن با یک خرس در چنین شرایطی یک امر محال است!

با این حال ارسلان بیک، در جریان این نبرد موفق می‌شود خودش را به پشت این خرس برساند و به نوعی بدن چابک و ورزیده خودش را اینگونه به نمایش بگذارد.

برادر او که مربی‌اش محسوب می‌شود، درباره این نبرد گفت: برادرم عقیده دارد که ما انسان‌ها باید به روزهای اولیه خود برگردیم و در جنگل به سادگی می‌توان غریزه خود را احیا کرد. او مدتی است که در کوهستان حضور دارد و حتی با شکارچیان جنگلی تمرین می‌کند و برایش فرقی ندارد که طرف مقابلش یک حیوان وحشی است یا چیز دیگر. او یک بار به اوج رسیده و حالا شکستش باعث شده تا خودش را برای بالا بردن وضعیت بدنی‌اش آماده کند. من خودم در جریان نبرد امروزش نبودم و صبح به من زنگ زد و گفت که در تمرین منتظر من نباش، من با یک خرس کشتی گرفتم که حقیقتا تا قبل از تماشای کلیپش باور نمی‌کردم!

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها