کد خبر: 727697
تاریخ انتشار :

گواردیولا پشیمان شد: کالوین را برگردانید!

میرر نوشته است که بعد از مصدومیت رو دری و از دست رفتن فصل برای او، منچسترسیتی قصد برگرداندن کال وین فیلیپس را دارد.

گواردیولا پشیمان شد: کالوین را برگردانید!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، حضور دو ساله فیلیپس در منچسترسیتی مطابق انتظار او پیش نرفت. پس از پیوستنش به این باشگاه در سال ۲۰۲۲ از لیدز یونایتد با قراردادی به ارزش ۵۵ میلیون یورو، فیلپیس به دلیل مصدومیت و رابطه نه چندان خوبش با پپ گواردیولا نتوانست توانایی‌هایش را در ترکیب این تیم به نمایش بگذارد.

این بازیکن در پنجره نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته تصمیم گرفت برای اینکه فرصت بیشتری برای حضور در زمین داشته باشد با قرارداد قرضی راهی وستهم شود اما پس از پایان مهلت قراردادش بار دیگر به جمع بازیکنان این تیم برگشت و در تابستان نیز مشخص بود که ماندنی نیست. پپ به او اعتقادی نداشت و کالوین با قراردادی قرضی و یک ساله راهی ایپسویچ شد اما او ممکن است زودتر از تصورات به سیتی برگردد.

در واقع مصدومیت رودری چالش جدیدی را برای پپ گواردیولا ایجاد کرده است. او عملا در کل فصل هافبک ارزشمند خود را از دست داده و باید به فکر یک چاره باشد. در سیتی هم اکنون به دنبال راه حلی برای کاهش ضرر غیبت ستاره اسپانیایی هستند.

به گزارش میرر، چند گزینه وجود دارد که این مربی می‌تواند برای جانشینی رودری در ذهن داشته باشد. غیر از استفاده از منابع داخلی و بازیکنانی که او در تیم دارد، پپ معتقد است برای حضوری قدرتمندانه‌تر در ادامه فصل، سیتی نیاز به دو بازیکن خوب در این پست دارد و یکی از گزینه ها، بازگشت کالوین فیلیپس است. به این ترتیب او در ژانویه می‌تواند به ورزشگاه اتحاد بازگردد.

فیلیپس در فصل جاری دو بازی در لیگ برتر و یک بازی در جام اتحادیه برای ایپسویچ انجام داده و در مجموع 227 دقیقه در میدان بوده، بدون اینکه گل بزند یا پاس گل بدهد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها