کد خبر: 729176
تاریخ انتشار :

گواردیولا: لیگ برتر اجازه استراحت به ما نداد!

پپ گواردیولا فاش کرد که لیگ برتر انگلیس با تعویق در برگزاری رقابت‌های فصل آینده مخالفت کرده است.

گواردیولا: لیگ برتر اجازه استراحت به ما نداد!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، تصمیم فیفا برای برگزاری رقابت‌های جام جهانی باشگاه‌ها در تابستان سال آینده به معضلی جدی برای باشگاه‌ها تبدیل شده و نگرانی‌های بسیار زیادی را برای بازیکنان به همراه داشته است و عده زیادی معتقد هستند که برگزاری این مسابقات ممکن است آسیب جدی به سلامتی بازیکنان بزند.

حالا پپ گواردیولا مدعی شده است که در طول چند هفته اخیر مکالماتی بین باشگاه‌های لیگ برتری که مجوز حضور در این مسابقات را به دست آورده‌اند با لیگ برتر انگلیس برای تعویق فصل بعدی انجام شده که با مخالفت مدیران این لیگ روبرو شده است.

سرمربی منچسترسیتی در این باره به خبرنگاران گفت: «لیگ برتر به ما اجازه نداده است که دو مسابقه اول را برای فرصت ریکاوری و استراحت بازیکنان به تاخیر بیندازیم. خیلی ممنونم. فکر می‌کنم باشگاه از این لیگ خواست که دو تا سه هفته اول با تاخیر برگزار شود تا ما بتوانیم فرصت استراحتی پس از اتمام مسابقات جام جهانی باشگاه‌ها داشته باشیم اما این موضوع تایید نشده است. آیا لیگ برتر پاسخ مثبت به ما داد؟ نه، قطعا نه.»

این در حالی است که خبرنگاران بی‌بی‌سی اسپورت با مدیران لیگ برتر انگلیس تماس گرفته‌اند و آنها مدعی شده‌اند که هیچ درخواستی به صورت رسمی برای به تعویق انداختن مسابقات در فصل آینده به دست آنها نرسیده است که با آن مخالفت یا موافقت کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها