کد خبر: 729798
تاریخ انتشار :

بازگشت دل پیرو به یوونتوس پس از ۱۲ سال

دختر الساندرو دل پیرو با قراردادی راهی تیم زنان یوونتوس شد تا برای جوانان این باشگاه به میدان برود.

بازگشت  دل پیرو به یوونتوس پس از ۱۲ سال
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام باشگاه یوونتوس، دوروتی دختر الساندرو دل‌پیرو پیشکسوت محبوب این باشگاه با عقد قراردادی با تیم جوانان یوونتوس قرارداد امضا کرده و قرار است همراه با دختران بیانکونری برای شرکت در مسابقات فوتبال بانوان تمریناتش را آغاز کند.

دوروتی که متولد سال ۲۰۰۹ است، در آمریکا متولد شده و در لس آنجلس با ورود به آکادمی فوتبال پدرش رشد کرده و از سن کم عشق زیادی به فوتبال داشت.

حال در شرایطی این قرارداد امضا می‌شود که در واقع پس از ۱۲ سال، دوباره نام خانواده دل‌پیرو در این باشگاه مطرح می‌شود و قطعا دوروتی برای رسیدن به افتخارات و جایگاه پدرش در این تیم شرایط بسیار سختی خواهد داشت.

دل‌پیرو که وفاداری و علاقه شدیدش را به بیانکونری همیشه در عمل و صحبت‌هایش نشان داده برای این تیم ۷۰۵ بازی انجام داد و در دوران بازیگری خود، شش عنوان قهرمانی سری آ، به علاوه یک قهرمانی سری B، یک جام لیگ قهرمانان اروپا، یک قهرمانی کوپا ایتالیا و همچنین چهار قهرمانی سوپرکاپ ایتالیا را جشن گرفته و از چهره‌های پرافتخار یونتوس است.

لازم به ذکر است الساندرو، دیگر فرزندانش به این باشگاه آورده که هنوز قراردادی امضا نشده و قرار است آنها نیز این کار را انجام دهند  و به زودی چه در میان بانوان باشگاه یوونتوس و چه در تیم مردان این تیم شاهد پرورش یک دل‌پیرو جدید خواهیم بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها