کد خبر: 730552
تاریخ انتشار :

پیام کاپیتان عصبانی به هالند: نمی تونی قایم بشی!

رون براتست، کاپیتان سابق تیم ملی نروژ، از عدم پاسخگویی ارلینگ هالند به سوالات خبرنگاران پس از شکست مقابل اتریش عصبانی است.

پیام کاپیتان عصبانی به هالند:  نمی تونی قایم بشی!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی نروژ عصر یکشنبه به مصاف اتریش رفت و مقابل شاگردان رالف رانگنیک با نتیجه نتیجه 5-1 شکست خوردند.

پس از بازی، ساندر برگه، بازیکن نروژ، نیمه دوم را "به طرز تکان‌دهنده‌ای بد" توصیف کرد. این در حالی است که ارلینگ هالند به عنوان کاپیتان نروژ بدون پاسخ به سوالات خبرنگاران، میکسدزون را ترک کرد.

رون براتست، کاپیتان سابق تیم ملی نروژ، معتقد است که فوق ستاره نروژی باید به سوالات خبرنگاران پاسخ می‌داد: "دقیقاً در چنین روزهایی است که باید آنجا بایستی و جواب بدهی. به ویژه زمانی که اوضاع خوب پیش نمی‌رود باید به سوالات پاسخ بدهی."

براتست 63 ساله اشاره کرد که هالند پس از پیروزی مقابل اسلوونی ایستاد و به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد، اما پس از شکست شب گذشته اهمیت زیادی داشت که دوباره این کار را انجام دهد: "وقتی همه چیز خوب پیش می‌رود، سخت نیست. حداقل این است که هالند نمی‌تواند پنهان شود. باید در موضع خود بایستید و به سوالاتی که پیش می‌آید پاسخ دهید، تاکید می‌کنم، به خصوص زمانی که اوضاع خوب پیش نمی‌رود."

 

از او سوال شد که به نظرش چرا هالند بعد از باخت به سوالات خبرنگاران توجه نکرد و براتست گفت: "من دلیل این را نمی‌‌دانم. او باید خودش به آن پاسخ دهد و توضیح دهد که چرا این طور شد."

هالند پس از پایان بازی در استوری اینستاگرام خود نوشت: "همگی ببخشید! افسوس خوردم. در ماه نوامبر ما کسب برای شش امتیاز برمی‌گردیم."

صبح روز دوشنبه خبرنگار روزنامه داگبلادت به فرودگاه لینز رفت تا نظر هالند را درباره بازی شب گذشته جویا شود. هایلند به همراه یورگن استند لارسن و آرون دونوم و چند نفر دیگر با تاکسی وارد فرودگاه شدند.

یورگن استرند لارسن در پاسخ به سوال این خبرنگار درباره علاقه به صحبت درباره بازی شب گذشته، گفت: "نه، امکانش هست همین الان این را سوالات را متوقف کنی؟"

در مسیر هواپیما، هالند چندین عکس گرفت و چند امضا به طرفدارانش داد، اما وقتی این سوال مطرح شد که آیا صحبتی دارد یا نه، هالند به سکوت خود ادامه داد‌.

براتست که تجربه 60 بازی ملی دارد، گفت: "وقتی که شکست می‌خورید، قطعا شرایط آسانی وجود ندارد. گاهی اوقات اتفاقاتی می‌افتد که نباید بیفتد و به نظر می‌رسد اراده و توانایی خود را از دست می‌دهید، مثل اینکه شما کمی فلج شده باشید. تا حد زیادی، نروژ در موقعیت‌های حساس، به‌ویژه در عملکرد دفاعی، به اندازه کافی خوب نیست. همه می‌دانند که دفاع کردن تنها برعهده بازیکنان خط دفاعی نیست."

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها