کد خبر: 731934
تاریخ انتشار :

پاسخ غیرمستقیم خیابانی به زن وزی: تراکتوری می‌شوم!

گزارشگر مشهور و قدیمی تلویزیونی درباره تیم مورد علاقه‌اش در فوتبال ایران صحبت کرد.

پاسخ غیرمستقیم خیابانی به زن وزی: تراکتوری می‌شوم!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، جواد خیابانی چندی پیش اظهارات جنجالی پیرامون پرونده علیرضا بیرانوند بر زبان آورد و تاکید داشت که یک بزرگتر در باشگاه تراکتور باید جلوی این دروازه‌بان و رفتارهایش را بگیرد تا بیش از این دچار حاشیه نشود، اما این اظهارات با واکنش محمدرضا زنوزی همراه شد.

مالک باشگاه تراکتور 12 روز قبل پاسخ اظهارات جواد خیابانی را داد و به پرونده‌های دو باشگاه پرسپولیس و استقلال طی سالیان اخیر پرداخت که این گزارشگر نسبت به آن اشاره‌ای نداشت، اما حالا صحبت‌های جدید این گزارشگر درباره تیم موردعلاقه‌اش که نوعی واکنش غیرمستقیم به زنوزی هم هست، جالب توجه است.

خیابانی امروز در برنامه تلویزیونی سلام صبح بخیر در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه استقلالی است یا پرسپولیسی، عنوان کرد: «من بارها این موضوع را گفته‌ام.»

او در واکنش به اینکه بارها جواب این سوال را پیچانده است، گفت: «کجا پیچاندم؟ یادم می‌آید در مدرسه (هنرستان) توحید، یک شاگرد به نام علی پروینلو داشتم. علی پروین نه، پروینلو! و یک شاگرد به نام هاشم بیگ‌خانی هم بود. این استقلالی بود و آن یکی پرسپولیسی. من معلم مدرسه بودم. مثلا عصر آن روز پرسپولیس در آزادی بازی داشت که می‌گفتم علی بدو برو جا بگیر، همه بچه‌ها می‌آییم. من نمی‌توانم کلاس را تعطیل کنم ولی تو برو جا بگیر، همه ما می‌آییم. بازی استقلال هم همینطور بود. برای من فرقی نمی‌کرد. من بیشتر بازیکن را دوست دارم.»

این گزارشگر قدیمی تلویزیون تاکید کرد: «چرا من اصلا باید طرفدار یک تیم باشم؟ نیستم. مگر ایرادی دارد؟»

خیابانی در اظهار نظری جالب توجه ابراز کرد: «همیشه گفتم اگر قرار باشد یک روزی من گزارشگر نباشم و طرفداری تیمی را برعهده بگیرم، آن تیم تراکتور است چون ترک، تبریزی و اهل آن دیار هستم. اصلا فکر نکنید این حرف را می‌زنم تا تراکتوری‌ها خوششان بیاید. این را همه و خود ترک‌ها هم می‌دانند که برای من هیچ تیمی تفاوت ندارد.»

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها