کد خبر: 178120
تاریخ انتشار :

معاون پارلمانی دولت احمدی نژاد: انتقاد رسانه ملی به دولت سابق بیشتر بود

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، حجت الاسلام محمدرضا میر تاج الدینی در ارتباط با انتقادات دولت به شیوه مدیریت سازمان صداوسیما گفت: صدا و سیما در حال حاضر تمام برنامه‌های دولت را پوشش می‌دهد. البته این موضوع مختص حالا و یا پس از انتقاد آقای روحانی نیست. سازمان صدا و سیما در‌‌ همان موقع هم تمام برنامه‌های دولت را پوشش می‌داد. صدا و سیما به عنوان یک رسانه ملی وظیفه دارد که برنامه‌های هر سه قوه را پوشش بدهد.

وی ادامه داد: باید توجه داشته باشید که مردم از رسانه ملی انتظار دارند که گاهی یک نکته انتقادی هم مطرح شود. ماهیت رسانه‌ای همین است و اگر به صورت یک طرفه رفتار کند و جنبه‌های ضعف و کم کاری یک دولت را مطرح نکند نمی‌تواند توقعات مردم را پاسخگو باشد.

معاون پارلمانی دولت سابق در پاسخ به این سوال که چرا صدا و سیما کم کاری‌های دولت سابق را تا این حد برجسته نمی‌کرد نیز گفت: در دولت قبل هم صدا و سیما به همین شکل رفتار می‌کرد. از مخالفان دولت برای حضور در برنامه‌های مختلف دعوت می‌کرد و نظر آنان در مورد دولت را جویا می‌شد. من حتی می‌توانم بگویم که حالا میزان حضور مخالفان دولت در صدا و سیما کمتر شده است و صدا و سیما بیشتر به پوشش برنامه‌های دولت می‌پردازد.

میرتاج الدینی در پاسخ به این سوال که اما دولت نظر متفاوتی با صدا و سیما در این مورد دارد‏ خاطرنشان کرد:‌‌ همان زمانی که آقای روحانی آن انتقادات تند را نسبت به صدا و سیما مطرح کرد برخی اعضای هیات دولت اعلام کردند که این انتقادات را قبول ندارند.

معاون پارلمانی سازمان صدا و سیما افزود: من بر اساس شواهد صحبت می‌کنم. توصیه رییس سازمان همواره پوشش دادن برنامه‌های دولت بوده است. گاهی هم صدا و سیما در راستای رسالت رسانه‌ای خود گزارشی تهیه و انتقاداتی را هم مطرح می‌کند که این هم جز ذات رسانه‌ای است.

منبع: ایلنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها