کد خبر: 204179
تاریخ انتشار :

ابلاغ سلام گرم رهبر معظم انقلاب به شرکت کنندگان در اجلاسیه جامعه مدرسین

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی روز پنجشنبه در نهمین اجلاسیه سراسر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد، سلام گرم رهبر معظم انقلاب را به حاضران رساند و افزود: بنده پیش از این‌که به این اجلاسیه بیایم،‌ خدمت رهبر معظم انقلاب رسیدم و ایشان فرمودند که سلام گرم من را به اعضای جامعه مدرسین و علما برسانید؛ من نیز متقابلا سلام گرم شما را خدمت ایشان خواهم رساند.
رییس دفتر رهبر معظم انقلاب با تقدیر از برگزار کنندگان این اجلاسیه، گفت: این جلسه کمی و کیفی جلسه سنگینی است که بیانات بسیار خوبی در این باره مطرح شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: در شرایط فعلی تمام تلاش دشمنان این است که به همه تفهیم کنند، نظام اسلامی کارآمد نبوده و نمی‌تواند زندگی مردم را تأمین کند و تمام توطئه‌های در همین راستا صورت می‌گیرد.
وی افزود: اگر واقعا نظام ناکار‌آمد بود این همه پیشرفت کی و کجا حاصل شده است؟ آیا وضعیت کنونی کشور با وضعیت چهل سال گذشته یکسان است، کار ما به جایی رسیده که ملت‌های دیگر مردم، نظام و رهبری را الگو خود می‌دانند.
رییس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید کرد: امروز روحانیت در اوج عزت است و بهترین فرصت را در اختیار دارد و متاسفانه این جایگاه به خوبی تبیین نشده است.
منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها