کد خبر: 222987
تاریخ انتشار :

پیام های تسلیت پادشاه اردن و رییس دفتر حماس به روحانی

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در متن پیام ملک سلمان بن عبدالعزیز آل سعود آمده است: با کمال تاسف خبر درگذشت والده جنابعالی «رحمه الله علیه» را دریافت نمودم؛ بدین وسیله مراتب تسلیت خود را ابراز داشته و برای ایشان رحمت و مغفرت و بهشت جاوید مسالت می نمایم.

همچنین در پیام امیر مقرن بن عبدالعزیز ولیعهد عربستان آمده است: صادقانه ترین مراتب تسلیت و همدردی خود را ابراز می دارم. از خداوند متعال مسئلت دارم که ایشان را مشمول رحمت و مغفرت خود قرار داده و در بهشت سکنی دهد.

شیخ تمیم بن حمد آل ثانی و شیخ عبدالله بن حمد آل ثانی امیر و نایب امیر قطر نیز در پیام های خود، از خداوند منان رحمت واسعه و غفران الهی را برای آن مرحومه مسالت و برای ایشان سلامتی و برای دولت و ملت ایران موفقیت آرزو کردند.

شیخ خلیفه بن زاید، شیخ محمد بن راشد و شیخ محمد بن زاید رییس امارات متحده عربی، نایب رییس، نخست وزیر و حاکم دوبی و ولیعهد ابوظبی نیز در پیام های جداگانه ای، با ابراز تسلیت به رییس جمهوری، برای ایشان سلامتی و برای دولت و ملت ایران موفقیت آرزو کردند.

عبدالله دوم پادشاه اردن نیز در پیام خود، ضمن تسلیت درگذشت والده ایشان، برای رییس جمهوری سلامتی و برای ملت ایران موفقیت آرزو کرده است.

خالد مشعل رییس دفتر سیاسی جنبش حماس نیز در تماسی تلفنی با رییس جمهوری، درگذشت والده ایشان را تسلیت گفت و رحمت واسعه الهی برای آن فقیده سعیده و صبر و اجر برای بازماندگان را از خداوند متعال مسالت کرد.

بانوی مومنه و مجاهده خانم سکینه پیوندی مادر رییس جمهوری که در دوران نهضت اسلامی و دفاع مقدس رنج های فراوان کشید، پس از تحمل چند ماه بیماری در سن ٩٠ سالگی، روز جمعه گذشته دارفانی را وداع گفت.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها