کد خبر: 226518
تاریخ انتشار :

یک نماینده مجلس: بهتر بود جلسه با وزیر خارجه یکشنبه برگزار می‌شد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، عبدالرحمان رستمیان در تذکری در جلسه علنی صبح امروز اظهار کرد: اولویت داشت که در اولین فرصت نشست با آقای ظریف برگزار می‌شد تا کلیت مجلس در جریان مذاکرات لوزان باشند و بتوانند کمک و حمایت لازم را داشته باشند، بنابراین بهتر بود این جلسه یکشنبه برگزار می‌شد زیرا دولت و مجلس نسبت به آینده کشور پاسخگو هستند.

وی در تذکری به معاون اول رییس‌جمهور گفت:‌ دفتر آقای جهانگیری اولویت برخی پروژه‌ها را تغییر داده و یکی از پروژه‌هایی که تعریف کارشناسی نشده در اولویت قرار گرفته، لازم است آقای جهانگیری این موضوع را بررسی و با فرد خاطی برخورد کند.

رستمیان، خواستار بررسی نحوه تقسیم اعتبارات جداول 10 و 12 بودجه از سوی دیوان محاسبات و سازمان برنامه‌ریزی شد و گفت: این اعتبارات برای یک استان به شکل ناعادلانه تقسیم شده بنابراین لازم است اعتماد ملت به دولت و مجلس جلب شود.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در پایان بهره بالای بانکی و عملکرد برخی بانک‌ها را عامل ورشکستگی کارخانجات عنوان و خاطرنشان کرد: متاسفانه دیده می‌شود اگر کارخانه‌ای وام و تسهیلات دریافت نکرده توفیق داشته اما کارخانجاتی هستند که به دلیل عملکرد ضعیف بانک‌ها ورشکست می‌شوند بنابراین وزارت صنایع و وزارت اقتصاد به خوبی موضوع را مدیریت نکردند و این مساله صدمات جدی به اقتصاد وارد می‌کند.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها