کد خبر: 231655
تاریخ انتشار :

امام جمعه موقت یزد: آل سعود بویی از اسلام نبرده است

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، حجت الاسلام سید محمدجواد آیت اللهی در خطبه های این هفته نمازجمعه یزد با اشاره به جنایات آل سعود اظهار داشت: آل سعود جنایات خود را به بدترین حالت ممکن رسانده و ۱۵۰ کودک و خردسال بی دفاع را در یمن به قتل رسانده است.

وی بیان کرد: به گفته رهبری، ما از کسانی که به زنان و کودکان رحم نمی کنند و آنها را مظلومانه و بی دفاع به قتل می رسانند، متنفریم و معتقدیم آنها از اسلام بویی نبرده اند.

آیت اللهی خاطرنشان کرد: امروز پیام ما به مردم یمن این است که ای مردم یمن هرگز سست نشوید زیرا این وعده الهی است که شما پیروزید.

امام جمعه موقت یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن ماه رجب اظهار داشت: ماه مبارک رجب، ماه توبه است و از همین اکنون توبه کنیم زیرا مشخص نیست که چقدر زمان برای توبه داشته باشیم.

وی از نمازگزاران خواست: با مطالعه ادعیه و آداب ماه رجب، از فیوضات این ماه پر برکت به طور کامل بهره مند شوند و این فرصت گرانقدر عمر خود را از دست ندهند.

آیت اللهی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پنجم اردیبهشت ماه، سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس بیان کرد: امداد الهی در این روز را شکر می گذاریم و برای شهید حادثه، شهید محمد منتظر قائم، علو درجات را از خداوند متعال مسئلت می کنیم.

وی همچنین دوم اردیبهشت ماه، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نیز گرامی داشت و از تلاش های پاسداران انقلاب اسلامی از زمان تشکیل تاکنون قدردانی کرد و افزود: تلاش ها و جانفشانی های پاسداران به ویژه در دوران دفاع مقدس بر هیچکس پوشیده نیست.

منبع: مهر

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها